حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو زد ۴ (Motorola Moto Z4) با کدنام Odin و چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ با ارتباطات 5G ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، موتورولا

مدتی است مدید که خبری از پرچمدار اساسی از موتورولا نیست. موتورولا برندی است که خیلی دست به دست شد اما حالا در اختیار لنوو است. امروز خبری از شیشه سکوت پیرامون پرچمدار بعدی موتورولا را می شکند و به ما می گوید که موتورولا موتو زد ۴ (Motorola Moto Z4) با کدنام موتورولا Odin و چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ با ارتباطات 5G ارایه می شود، البته چون شایعه است “شایدش” را از یاد نبرید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دستگاهی در دست توسعه از موتورولا با کدنام موتورولا Odin لو رفته که در مراحل توسعه است. در حقیقت این دستگاه فعلا با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در حال تست است که البته احتمال استفاده از ترکیب های حافظه ای بالاتر برای آن وجود دارد. ما حدس می زنیم که پروژه موتورولا Odin همان موتورولا موتو زد ۴ (Moto Z4) باشد که باید پرچمداری سال ۲۰۱۹ موتورولا را بکند!

موضوعات مهم دیگری که پیرامون Motorola Moto Z4 وجود دارد را می تواند به سیستم عامل اندروید ۹ و پشتیبانی از ماژول های Moto Mod مرتبط دانست. مشخص نیست که موتورولا بخواهد دقیقا پشتیبانی از همین ماژول های موجود را به موتو زد ۴ یا همان Motorola Odin اضافه کند یا ماژول های جدیدی ارایه شوند اما اگر موتورولا بخواهد این اکوسیستم کمی پا بگیرد، باید Moto Z4 را سازگار با قبلی ها ارایه کند.

اسنپدراگون ۸۱۵۰ در قلب موتو زد ۴ و پشتیبانی از 5G اما نه به لطف کوالکام، که به لطف ماژول ها

همچنین گفته می شود پروژه کدنام موتورولا Odin احتمالا با پشتیبانی از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه شود. موتورولا در حال کار روی آن است اما مشخص نیست که دقیقا به این دستگاه برسد یا نه. چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ (Snapdragon 8150) احتمالا در قلب موتو زد ۴ بتپد و گفته می شود که پرچمدار ۲۰۱۹ موتورلا از شبکه 5G پشتیبانی می کند. این لزوما به آن معنا نیست که چیپست کوالکام از 5G پشتیبانی می کند اما به آن معنا هست که Moto Z4 از ماژول 5G موتورولا پشتیبانی خواهد کرد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پرچمدار بعدی موتورولا جذاب باشد؟ درباره موتو Z4 چقدر فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)