حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به زد تی ای نوبیا ایکس (ZTE Nubia X) با دو نمایشگر و حسگر اثرانگشت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ZTE، تماشا کنید

دو هفته پیش بود که گوشی ZTE Nubia X (نوبیا ایکس) با دو نمایشگر و دو حسگر اثرانگشت روی لبه رسما معرفی شد. حقیقتا این دستگاه کاملا جذاب است و نمی توان به آن بی اعتنا بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاه نزدیک به زد تی ای نوبیا ایکس (ZTE Nubia X) با دو نمایشگر و حسگر اثرانگشت داشته باشیم.

فاکتور تفاوت یا Difference factor در نوبیا ایکس (ZTE Nubia X) را می توان دو نمایشگر آن دانست و این بار این دو نمایشگر خیلی جذاب پیاده شده است چون نه نمایشگر دوم جوهر الکترونیک است و نه حتی قاب پشتی اجبارا به رنگ مشکی طراحی شده است. راه حل ZTE در Nubia X برای قرار از بریدگی نمایشگر، نمایشگر دوم است.

نمایشگر اصلی نوبیا ایکس 6.26 اینچی است و رزلوشن FHD را دارد. به لطف نمایشگر دوم روی قاب پشتی، هیچ کدام از نمایشگرهای Nubia X بریدگی نمایشگر ندارند. به هر حال راه حال ویژه ZTE این است که شخصا اصلا فکر نمی کنم این راه حل تا همیشه به عنوان راه حل همیشگی آن ها باقی بماند. نسبت نمایشگر به بدنه ZTE Nubia X برابر ۹۳.۶ درصد است.

نمایشگر دوم نوبیا ایکس ۵.۱ اینچی با رزلوشن HD+ است و ویژگی فیلتر نور آبی به همراه نمایشگر همیشه روشن را دارد. این نمایشگر دوم OLED است و درباره نوع پنل نمایشگر اصلی صحبتی نشده است. هر دو نمایشگر نسبت تصویر ۱۹:۹ را دارند.

در این ویدیو موضوع جالبی که می بینیم و قبلا نمی دانستیم را می توان استفاده از دو حسگر اثرانگشت نوبیا ایکس به صورت همزمان برای پرداخت امن تر اشاره کرد. این نکته جالب و مهمی است اما از آن مهم تر این که در حین کار کردن با Nubia X می توانید از یک برای دکمه بازگشت و از دیگری برای دکمه هوم استفاده کنید!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوبیا ایکس (Nubia X) دستگاه جذابی است؟ مشخصا نداشتن بخش مکانیکی می تواند طول عمر آن را افزایش دهد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

اسلایدر بهترین راهکار برای حذف ناچ یا بریدگی صفحه نمایش هست .
مگر مثلا چقدر سلفی میگیریم که نگران خراب شدن بخش مکانیکی شویم .
همین Nokia N95 کی به مشکل بر خورد ؟ خیلی به ندرت دچار خرابی بخش مکانیکی می شد .

علی شیخ زاده

ایده جذابیه ولی ماندگار نیست

CAPCOM

بهترین ایده برای حذف دوربین دوم البته اگه رو باطری تاثیری نداشته باشه واقعا عالی میشه جذابه ای کاش کمپانیهایمطرح ام به ایده فکر کنن قطعا ضرر نمیکنن

Sadeghh

گوشی جذابی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)