حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ ارایه می شود؟

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید برای آپدیت اندروید ۸ گلکسی اس ۶ که سومین آپدیت اساسی آن به شمار می رفت هم سر و صدای زیادی به پا شد اما در نهایت آپدیتی ارایه نشده است. حالا احتمالاتی وجود دارد که شاید آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت ۷ فن ادیشن

آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت ۷ فن ادیشن

همانطور که در تاییدیه وای فای بالا می بینید، آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت ۷ فن ادیشن (Galaxy Note 7 FE) دیده می شود. این دستگاه در کنار گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۹، گلکسی نوت ۸ و گلکسی نوت ۹ برای دریافت آپدیت اندروید ۹ در دست توسعه است.

می دانیم گلکسی نوت ۷ عملا تفاوتی از نظر سخت افزار موثر در دریافت آپدیت سیستم عامل با گلکسی اس ۷ نداشت. تفاوت های گلکسی نوت ۷ فن ادیشن با گلکسی نوت ۷ علاوه بر کاهش حجم باتری از ۳۵۰۰ به ۳۲۰۰ میلی آمپر، تغییر چیپست از اسنپدراگون ۸۲۰ به اسنپدراگون ۸۲۱ است. چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ نیز با اسنپدراگون ۸۲۱ خیلی تفاوت اساسی ندارد. در نتیجه این صحبت ها یک روزنه امید برای دریافت آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ به چشم می خورد.

به صورت کلی اگر شما دارنده گلکسی نوت ۷ فن ادیشن هستید که آپدیت اندروید ۹ قطعا برای شما عرضه می شود، حداقل طبق این مدرک و اگر گلکسی اس ۷ اج یا گلکسی اس ۷ دارید، باید امیدوار باشید. نظر شما چیست؟ بالاخره آپدیت اندروید به سه نسل عقب تر خواهد رسید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

اس 7 و اس 7 اج این بروزرسانی رو دریافت نمیکنن

amirhosseinkarimi

سلام اندروید 9 برای گلکسی s7 , s7 ege چه تاریخی عرضه میشه؟

علی شیخ زاده

من هر روز هم با اس ۶ اج کار میکنم هم اس ۸ و هم اس ۷ اج به نظرم اس ۷ اج بهتر از این دوتاس نمیدونم چرا این حس رو به این گوشی دارم
اگه من جای سام بودم حتما اپدیت به این گوشی میدادم

Pouya

من که اس ۷ اجو اس ۸ رو نداشتم ولی اخه چرا باید بهتر از اس ۸ باشه? البته در کل ۷ اج واقعا فوق العاده بود باتری عالی دوربین پردازنده نمایشگر طراحی همه عالی جز اسپیکرش

siavash-t

به خاطر اینکه تا اونجایی که یادم میاد سری اس ۸، چندان تفاوتی با سری قبل نداشت. فکر کنم یه مقدار دوربینش بهتر شده بود و یه مورد دیگه هم به اصطلاح infinity display شده بود. هندزفری اش هم فکر کنم تبدیل شده بود به سری AKG. تفاوت زیادی با سری قبل نداشت. مخصوصا اگه s7 edge رو با s8 عادی مقایسه کنی که اس ۷ اج به خاطر باتری برتری داره.

CAPCOM

سامسونگ لعنتی فقط بفکر منافعه خودشه

Amin

فکر نمیکنم اینا بگیرن من خودم به شخصه منتظر این آپدیت واسه s9 ام،فقط یه سوال به نظرتون ممکنه آیکونا تو نسخه نهایی تغییر کنن یا همینان وتغییری در کار نیست؟

Genesis

چه بکنن چه نکنن از تم استور میشه ایکون های قبلی رو دانلود کرد

Pouya

البته وقتی one UI بیاد ایکوناش جای ایکونای دیفالتی که تو اکسپرینس الان هست میاد و فکر نکنم بشه ایکونایی که الان هستو اون موقع پیدا کرد

siavash-t

واقعا این سری از لحاظ قدرت کم نداره‌. اندروید ۹ که هیچی، ۱۰ رو هم مطمئنم به اصطلاح می کشه. یعنی توانایی اجراش رو داره‌‌. ولی متاسفانه فکر نکنم سامسونگ ارائه اش کنه‌.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)