حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مودم 5G اینتل XMM 8160 با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | پردازشگرها

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم مودم 5G آیفون های ۲۰۲۰ ساخت اینتل خواهد بود. اینتل در حقیقت با اختلاف اپل و کوالکام توانست خود را وارد بازی کند. مدتی هست که مودم 4G آیفون ها توسط اینتل تامین می شود و حالا کم کم آن ها در حال آماده کردم اذهان برای ورود به شبکه 5G هستند. امروز مودم 5G اینتل XMM 8160 با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه رسما معرفی شده و در ادامه با هم با آن بیشتر آشنا می شویم. با ترنجی همراه باشید.

مودم 5G اینتل XMM 8160

مودم 5G اینتل XMM 8160

مودم 5G اینتل XMM 8160 در دو مدل یکی با پشتیبانی از نسل های قبلی 2G, 3G و 4G و یکی فقط 5G معرفی کرده است که مشخصا مدل با پشتیبانی بیشتر می تواند برای موبایل ها بهتر باشد اما در بسیاری کاربردها هم همان نسخه فقط 5G مفید خواهد بود. مودم 5G اگزینوس ۵۱۰۰ سامسونگ نیز با ویژگی پشتیبانی از نسل های قبلی برای اولین بار سه ماه پیش رونمایی شد و بین ۲ تا ۶ گیگابیت را ارایه می کرد.

حداکثر سرعت ۶ گیگابایت بر ثانیه مودم 5G اینتل XMM 8160 می تواند تجربه تا ۶ برابر سریع تر از بهترین های بازار را ارایه کند. البته که برخی چیپست ها مثل کایرین ۹۸۰ تا ۱.۴ و چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۴۵ و اگزینوس ۹۸۱۰ تا ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه سرعت ارتباط 4G را ارایه می کند.

انتظار می رود نیمه دوم سال ۲۰۱۹ شاهد ارایه به صورت تولید انبوه مودم 5G اینتل XMM 8160 باشیم و این همان آدرس سال ۲۰۲۰ برای آیفون 5G را به ما می دهد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید شرکت های دیگر به جز اپل به سراغ مودم 5G اینتل بروند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HPYK1

10000gهم که معرفی بشه تو ایران چیزی فرق نمیکنه همون اش و همون کاسه

CAPCOM

پهنای باند در ایران بین 2G&3G هستش

Saeed393

کلیپ میدیدم طرف نت خونگیشون ۲۰۰ مگابایت سرعتش بود

علی شیخ زاده

وقتی به اینترنت چندسال پیش کشورمون که ۲جی بود و واسه دانلود یه تصویر کلی صبر میکردیم فکر میکنم مغزم سوت میکشه الان که سرعت بهتر شده ناراضی هستیم پس اون موقع چی بودیم؟?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)