حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکمه ریموت S Pen گلکسی نوت ۹ برای توسعه دهنده ها در دسترس قرار گرفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

قلم S Pen بلوتوث دار گلکسی نوت ۹ با دکمه ای روی خود دارد، در نقش ریموت از راه دور عمل می کند. این ویژگی در قلم Apple Pencil 2 آیپد پرو ۲۰۱۸ نیز وجود دارد. در زمینه قلم می توان گفت که خانواده گلکسی نوت سامسونگ پیشرو بودن خود را حفظ کرده است اما اپل نیز خیلی به آن نزدیک است. حالا قرار است گلکسی نوت ۹ توانمندتر شود. در خبرها می شنویم که دکمه ریموت S Pen گلکسی نوت ۹ برای توسعه دهنده ها در دسترس قرار گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حال حاضر قلم بلوتوث دار S Pen گلکسی نوت ۹ می تواند به عنوان شاتر از راه دور عمل کند و یا عکس ها را در گالری جا به جا کند. حالا کاربرد این ویژگی می تواند به گستردگی خلاقیت توسعه دهنده ها باشد. سامسونگ SDK یا همان کیت توسعه دهنده گان را برای استفاده از دکمه ریموت S Pen گلکسی نوت ۹ ارایه شده است و آن ها می توانند از این ابزار مفید استفاده کنند.

هر چند چون گلکسی نوت ۹ تنها موبایلی است که در اکوسیستم موجود از این ویژگی بهره می برد شاید توسعه دهنده ها آنقدر به فکر توسعه نباشند اما حقیقت این است که چون قرار نیست تغییرات گسترده ای در برنامه یا حتی بازی ایجاد شود، پس اینکه توسعه دهنده ها بخواهند از آن استفاده کنند و خیلی دور از ذهن نیست.

نظر شما چیست؟ به نظر هر چه دست توسعه دهنده با ابزارهای نو بازتر باشد، آن ها می توانند که راه های جدیدتری را رو به ما باز کنند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عملكرد ريموت كنترلي اس پن خيلي آسه! امروز از طرف دانشگاه غرفه داشتيم، اونجا به تشريح عملكرد و توانايي هاي اس پن براي دوستان پرداخته بودم ?

Alireza1995

آقای عطایی من اس 9 دارم چرا ای همه دوربینش در حد انتظار نیس… نویز داره
باید چکار کرد
من پرچمدار های دیگ هم دارم ولی اینطوری نیس

Mahdi.L

یک مشکلی دیگه هم که بنده در اس8پلاس و نوت۸(کمتر) تجربه کردم ، همین فعال کردن لرزشگیر داخل تنظیمات دوربینه که به شدت رو کیفیت فیلمبرداری هم دوربین اصلی هم سلفی مخصوصا تو نور کم تاثیر میزاره و باعث تاری تصویر هنگام تکان و لرزش، همون حالت ژله ای، میشه
راهکاری واسه درست کردنش هست؟
وقتی خاموش باشه دیگه مشکلی نداره ولی خب اون حالت نرمی که داره از بین میره و خب با نوت۸ تو روز با نور خورشید امتحان کردم عملکردش خوب بود و تقریبا چیزی از حالت ژله ای به چشم نمیخورد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)