حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۸ گلکسی سی ۷ پرو (Galaxy C7 Pro) ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

خانواده گلکسی سی (Galaxy C) سامسونگ بیشتر متمرکز بر چین و سپس هند بود. قیمت مناسب، مشخصات بالا و بدنه فلزی از ویژگی های پرطرفدار آن زمان بود و سامسونگ تلاش کرد که بازار این کشورهای مهم را کمتر از دست بدهد. این خانواده به نوعی خانواده میان رده های لوکس سامسونگ بودند و انتظار دو نسل آپدیت اساسی برای آن ها وجود داشت. گلکسی سی ۷ پرو با سیستم عامل اندروید ۶ عرضه شد و حالا آپدیت اندروید ۸ گلکسی سی ۷ پرو (Galaxy C7 Pro) ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر به صورت دقیق بخواهید بدانید درباره کدام موبایل سامسونگ صحبت می کنیم باید بگوییم سامسونگ SM-C701F مخاطب این مطلب است. آپدیت اندروید ۸ گلکسی سی ۷ پرو (Galaxy C7 Pro) در حال حاضر در هند ارایه شده است و فیرمور C701FDDU1CRK1 را به دستگاه شما اضافه می کند.

علاوه بر خود آپدیت اساسی اندروید ۸ شاهد اضافه شدن بسته امنیتی ماه جاری میلادی یعنی نوامبر هستیم که در آن بدافزارهای متعددی را بلاک کرده اند. متاسفانه نسخه رابط کاربری سامسونگ که در آپدیت اندروید ۸ گلکسی سی ۷ پرو (Galaxy C7 Pro) ارایه می شود در خبر عنوان نشده است.

خانواده گلکسی سی (Galaxy C) به دلیل ارزش خرید بالایی که داشتند به صورت غیر رسمی در بازار کشور ما نیز فروش خوبی را تجربه کردند. اگر شما گلکسی سی ۷ پرو (Galaxy C7 pro) با مدل سامسونگ SM-C701F دارید می توانید چک کنید که آیا این آپدیت برای شما ارایه شده است یا خیر. همچنین دو روز پیش در ترنجی خواندیم که آپدیت اندروید ۸ گلکسی جی ۷ پرایم با پیشرفت های زیاد رسما ارایه شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

عاشق سری c سامسونگ هشتم به خصوص C8 رن. رزگلدش و بعد مشکیش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)