حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی آر (Galaxy R) به زودی ارایه خواهد شد، احتمالا جایگزین گلکسی J

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی آر (Galaxy R) و گلکسی پی (Galaxy) جایگزین گلکسی جی (Galaxy J) خواهند شد. گلکسی پی (Galaxy P) که انتظار می رفت اولین دستگاه ODM سامسونگ باشد با نام گلکسی ای ۶ اس (Galaxy A6s) رسما معرفی شد و حالا خبر می رسد که گلکسی آر (Galaxy R) به زودی ارایه خواهد شد و احتمالا جایگزین گلکسی J خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی آر

گلکسی آر

گلکسی آر (Galaxy R) با مدل I9103 سال ۲۰۱۱ رسما معرفی شد ولی این هیچ ارتباطی به آن ندارد بلکه قرار است یک خانواده جدید باشد. آنطور که ما حدس می زنیم این باید یک خانواده جدید پایین رده باشد و هنوز مشخص نیست آیا ویژگی اصلی فروش خانواده گلکسی J یعنی نمایشگر AMOLED را خواهد داشت یا خیر. ما می دانیم که قرار شده نوآوری های سامسونگ در میان رده های جدید هم رونمایی خواهد شوند و در خانواده گلکسی A شاهد تحقق این وعده بوده ایم.

البته مشخص نیست که گلکسی آر (Galaxy R) دقیقا همین نام را داشته باشید یا خیر و شاید همانند خانواده گلکسی پی (Galaxy P) در لحظه آخر نام گذاری عوض شود. شما چطور فکر می کنید؟ هنوز اطلاعات بیشتری درباره خانواده جدید پایین رده های اقتصادی سامسونگ منتشر نشده اما چیزی که مشخص است در روزهای آتی بیشتر درباره آن خواهیم خواند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اگه قراره مثل ای۷ ۲۰۱۸ بنجل باشه و فقط با اعداد بازی کنه از الان بیخیال بشه بهتره همون سری جی خودش عالیه کیفیت خوبیم داره

BeFair

معلوم نیست داستان چیه

Amir Hossein

چه توییت پرمعنایی هست تو پست?
Galaxy R

BeFair

واقعا آقای عطایی خوب دیتابیسی داره که درباره اینا می نویسه، از یک کلمه یک پست می نویسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)