حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوآوری های سامسونگ در میان رده های جدید هم رونمایی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

برای سال‌هاست که سامسونگ همانند خیلی شرکت های دیگر ابتدا ویژگی ها و نوآوری های جدید خود را روی پرچمدار ها رونمایی می‌کند و سپس با گذشت چند نسل آن را به میان رده ها نیز اضافه می‌کند. حالا به صورت رسمی عنوان شده است که کره ای ها به فکر آن افتاده اند تا نوآوری های سامسونگ در میان رده های جدید هم رونمایی شود. این می تواند سرنخ هایی درباره موبایل با چهار دوربین سامسونگ یا خانواده های جدید گلکسی R و گلکسی P که درباره آنها ما شایعاتی شنیده ایم، باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در مصاحبه‌ای که مدیرعامل سامسونگ موبایل یعنی Dj Koh با شبکه CNBC انجام داده است، عنوان می‌کند که سامسونگ می‌خواهد نوآوری‌های خود را روی خانواده های میان رده هم رونمایی کند. در حقیقت این به سامسونگ فرصت می‌دهد تا بتواند سهم بهتری در بازاری که در حال از دست دادن سهم خود است داشته باشد. می‌دانیم که سامسونگ در چارک دوم سال ۲۰۱۸ نسبت به سال پیش حدود ۲۰ درصد افت داشته است. این مشخصا به ضعف این شرکت کره ای در جلب رضایت مشتریان چه از نظر قیمت و چه در بازاری که آنها تعداد بیشتری موبایل می فروشند، مرتبط است.

حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی آر (Galaxy R) و گلکسی پی (Galaxy) جایگزین گلکسی جی (Galaxy J) خواهند شد. مشخصات این شایعه می توانند به ما نشان دهد که قرار است در خانواده پایین رده و میان رده تغییرات خوبی رخ بدهد. نوآوری‌های جدید می‌تواند مربوط به این خانواده هم باشد و سامسونگ بتواند یک بار دیگر همانند عرضه موفق خانواده گلکسی جی بازار رده اقتصادی را در دست خود بگیرد.

علاوه بر آن چند روز پیش شایعه درباره دستگاهی از سامسونگ با چهار دوربین را شنیدیم. در حقیقت اولین موبایل با دوربین چهارگانه می‌تواند نوآوری باشد که در یک موبایل میان رده سامسونگ رخ بدهد. محتمل‌ترین خانواده با پتانسیل تحمل چنین نوآوری را می توان خانواده گلکسی A دانست.

شاید مثلا گلکسی A9 پلاس 2019 با دوربین ۴ گانه عرضه شود

البتهتا کنون این خانواده با برای سال ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه تصور شده است اما بعید نیست که مثلا گلکسی A9 پلاس 2019 با دوربین ۴ گانه عرضه شود. البته احتمال دیگر هم یک خانواده کاملا جدید است! اما موضوعی که مشخص است این است که موبایل با دوربین ۴ گانه سامسونگ سال ۲۰۱۸ حتما رونمایی خواهد شد، حداقل افشاکننده این شایعه چنین انتظاری دارد.

به هر حال به نظر می رسد سامسونگ آخرین فرصت خود را برای بازگشت به بازار همین امسال دارد و اگر بیشتر بلغزد، هوآوی در کمین رتبه اول فروش موبایل در جهان است! همینطور انتظار فروش ۳۵۰ میلیون دستگاه آیفون در بازه یکساله عرضه آیفون های ۲۰۱۸ هم برای کره ای ها قطعا نگران کننده است. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

خيلي فكر خوبيه

واقعا خوشحالم كه سامسونگ هم مثل برندهاي اصيل ديگه تو بخش گوشي هاي اكونوميك مقابل چيني ها تسليم نشده و دنبال اينه شكستشون بده ولي خوب كار سختي داره مخصوصا با وجود شيائومي كه تو كشورهاي در حال توسعه خيلي طرفدار داره

دکتر رسول آریان

سامسونگ کارش درسته. شما نگران شیائومی نباش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)