حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی آر (Galaxy R) با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و قیمت حدود ۱۳۰ دلار عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی آر (Galaxy R) این روزها تلاش می‌کند که چند تیتر در اخبار را به خود اختصاص دهد. دیشب در ترنجی خواندیم که گلکسی آر (Galaxy R) به زودی ارایه خواهد شد و ما حدس زدیم احتمالا جایگزین گلکسی J باشد حالا امشب مشخص می‌شود که گلکسی آر (Galaxy R) با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ عرضه خواهد شد و در رده قیمتی حدود ۱۳۰ دلار خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اگر درباره چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ بپرسید باید بگوییم که تاکنون در هوآوی Y6 2018 که یک دستگاه ۱۵۰ دلاری از این شرکت است استفاده شده است. همانطور که گفتیم خانواده گلکسی آر (Galaxy R) احتمالا برای جایگزینی خانواده گلکسی جی (Galaxy J) ارائه می شود اما فعلا به نظر می رسد فقط درباره یک دستگاه صحبت می شود. همچنین انتظار تعویض این نام در ارایه نهایی تجاری را داریم، همانطور که برای گلکسی پی (Galaxy P) رخ داد و در نهایت با نام گلکسی ای ۶ اس معرفی شد.

گلکسی آر

گلکسی آر

حدود قیمت ۱۳۰ دلار برای گلکسی آر (Galaxy R) عنوان می شود که کاملا پایین رده بودن دستگاه را تایید می کند و استفاده از چیپست کوالکام نشان از اهمیت ویژه فروش این دستگاه برای سامسونگ دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ بتواند یک پایین رده اقتصادی وسوسه کننده تولید کند که توان رقابت با چینی ها را داشته باشد؟ مشخص است که تمرکز سامسونگ با گلکسی جی (Galaxy J) و گلکسی آر (Galaxy R) بیشتر بازار چین است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

الجی Q Stlus با قیمت ۲۸۰ دلار این چیپ رو داره بعد الجی توقع فروش خوب رو هم داره

siavash-t

واقعا مسخره است که همین گوشی بیاد ایران، باید خدا تومن پول جاش بدیم.

CAPCOM

قیمتش مناسبه

علی شیخ زاده

۱۳۰ دلار؟ این همون چیزیه که سامسونگ بهش نیاز داره سونی هم همینطور
البته با کیفیت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)