حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بنفش وان پلاس 6T با نام Thunder Purple به زودی معرفی می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

می دانیم که وان پلاس 6T تنها دو رنگ دارد، مشکی و مشکی! بله، یک مشکی براق و یک مشکی مات تنها انتخاب های وان پلاس برای پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ آن هاست اما پیش از این ما در تور دفتر وان پلاس دیدیم که آن ها نسبت به رنگ های جذاب گرادیانت طور آگاه هستند و در حال توسعه چند ده نمونه متفاوتند. حالا امروز خبر می رسد که رنگ بنفش وان پلاس 6T با نام Thunder Purple به زودی معرفی می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وان پلاس 6T بنفش

وان پلاس 6T بنفش

همانطو که در تصویر بالا می بینید، گزینه خرید Oneplus 6T Thunder Purple وجود دارد و البته این هنوز برای عموم در دسترس نیست. اگر می خواهید بدانید رنگ گرادیانت طور بنفش وان پلاس 6T چه طرحی خواهد بود می توان گفت که شبیه به چیزی که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید.

آن افکت Sطور که در نسخه مشکی مات وان پلاس 6T دیده میشد وسط قاب پشت همچنان وجود دارد و یک بنفش یاسی مانند به سمت رنگ مشکی بالای دستگاه ادامه پیدا می کند. رنگ جالبی است در حقیقت و فکر می کنم همه شرکت ها از جمله اپل و سامسونگ باید پتانسیل این رنگ های گرادیانت طور را بیشتر بررسی کنند.

با این حساب رنگ های وان پلاس 6T از قرار زیر خواهند بود:

مشکی مات
مشکی براق
بنفش گرادیانت طور

رنگ های وان پلاس ۶ کمی تنوع بیشتری داشند. در ابتدای عرضه رنگ سفید به عنوان نسخه خاص وجود داشت و سپس رنگ قرمز وان پلاس ۶ نیز ارایه شد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این رنگ جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

رنگ قشنگیه، چشممو گرفت

اپل همیشه در همه گیر شدن رنگ ها اول بود، از رنگ سفید تا رنگ طلایی و بعد رزگلد اما الان یکمی کند شده، چینی ها کلا خیلی دارن متنوع میشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)