حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حواله دارهای خودرهای رنو در ایران باید خودرو دیگری را برای تحویل انتخاب کنند

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

می دانیم که رنو به دلیل تحریم ۱۳ آبان از ایران خارج شده و بد عهدی کرده است به همین دلیل خبرهای خوبی برای دارندگان و حواله دارهای خودروهای رنو وجود ندارد. گفته می شود حواله دارهای خودرهای رنو در ایران باید خودرو دیگری را برای تحویل انتخاب کنند و البته رنو در بحث خدمات پس از فروش هم به مشتریان ایرانی متعهد نباشد و LOC های رسمی را به مرحله ی اجرا در نیاورد. در صورتی که ارسال هرگونه قطعه از جانب رنو به ایران قطع شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تندر ۹۰

تندر ۹۰

با اظهار نظر سخنگوی انجمن قطعه سازان مبنی بر عدم امکان تولید رنو ساندرو در ایران، برخی حواشی مطرح شده که گویا قرار است در آینده ی نزدیک مشکلات مشتریان خودروهای رنو را افزایش دهد.

به تازگی اعلام شده که به خاطر بد عهدی کمپانی رنو فرانسه، امکان تولید رنو ساندرو وجود ندارد. زیرا قطعات سی کی دی این خودرو به کشور نمی آید و احتمال دارد که این روند همچنان ادامه داشته باشد. از طرفی همه می دانند که وقتی صحبت از بد عهدی رنو در تولید می شود، این مشکلات تنها گریبان گیر ساندرو نیست، بلکه به طور کامل واضح است که عدم تخصیص قطعات منفصله برای تولید خودروهای رنو در ایران، دامن گیر تندر۹۰، تندر۹۰ پلاس و پارس تندر هم می شود.

لذا می توان گفت که در آینده ی نزدیک پاسخ به تعهدات مشتریان منتظر خودروهای رنو برای ایران خودرو و پارس خودرو سختتر می شود و به احتمال زیاد بخش قابل توجهی از حواله داران خودروهای رنو، طبق گفته ی سخنگوی انجمن قطعه سازان، یا باید از قرارداد خود انصراف دهند و یا خودرویی جایگزین را به جای رنو ساندرو، ساندرو استپ وی، پارس تندر، تندر۹۰ پلاس، تندر۹۰ و تندر۹۰ پیکاپ تحویل بگیرند.

لوازم یدکی رنوهای تولیدی و وارداتی در ایران افزایش چشمگیری را داشته باشند

همچنین احتمال داده می شود که رنو در بحث خدمات پس از فروش هم به مشتریان ایرانی متعهد نباشد و LOCهای رسمی را به مرحله ی اجرا در نیاورد. در صورتی که ارسال هرگونه قطعه از جانب رنو به ایران قطع شود، باید منتظر این باشیم که قیمت بهای تمام شده لوازم یدکی رنوهای تولیدی و وارداتی در ایران افزایش چشمگیری را داشته باشند و از طرفی ورود قطعات بی کیفیت و تقلبی در تعمیرگاه ها بیشتر به چشم بیاید.
البته در نظر داشته باشید که در این روزها نمی توان قطعیتی برای توقف تولید محصولات رنو اعلام کرد، زیرا رنو پارس، پارس خودرو و ایران خودرو به عنوان متعهدین به مردم و مشتریان باید در مورد عدم تولید خودروهای رنو واکنش نشان دهند و فضای مبهم این روزها را شفاف کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید محصولات رنو که در ایران استقبال زیادی هم در چند سال پیش داشته اند به چه سرنوشتی دچار شوند؟

 

نحوه عرضه محصولات رنو پیش فروش شده سایپا مشخص شد

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

امروز ۱۰ آبان بود؟! ۳ روز دیگه :((

Saeed Mohammadipouya

برن بدرک بابا

mostafa3

مقصر رنو نیست مقصر مردم هستن که میخرن
وقتی بنز آلمان میگه مردم ایران پیش خرید خودروی میکنن ولی معلوم نیست قطعه خوردو که خرید میکنن وجود داره یا نداره
این حرفو چند مدت پیش گفت حالا من بهش رسیدم

علی شیخ زاده

باز خوبه نوشابه ندادن بجای رنو?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)