حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پیکسل ۳ مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | تست، عمر باتری، گوگل

حجم باتری پیکسل ۳ نسبت به پیکسل ۲ مقدار ۲۱۵ میلی آمپر افزایش داشته و به ۲۹۱۵ میلی آمپر رسیده است. پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال جز در دوربین و به صورت مشخص جز در قابلیت نایت ساید (Night Side) هیچ ویژگی دوست داشتنی ندارند، این حداقل احساس من است! اجازه بدهید ببینیم عمر باتری پیکسل ۳ به ناراضایتی ها یا به رضایتمندی ها می افزاید؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عمر باتری پیکسل ۳

عمر باتری پیکسل ۳

همانطور که در تصویر بالا از تست باتری Gsmarena می بینید، عمر باتری پیکسل ۳ برای وبگردی ۱۰ ساعت و پخش ویدیو ۱۱ ساعت است. حتی اگر این عملکردها با ارفاق هم قبول شوند اما مدت زمان کلی تست ۶۹ ساعت بوده و اصلا قابل دفاع نیست. این نشان می دهد که مدت زمان آماده به کار پیکسل ۳ کم است و گوگل هیچ بهینه سازی خاصی در این بخش ندارد. البته این موضوع جدیدی نیست، گوگل حتی در نکسوس ها هم همین روال را داشت و بهینه سازی ویژه ای در زمان آماده به کار ندارد.

سرعت شارژر شدن باتری پیکسل ۳ برابر ۴۵٪ برای ۳۰ دقیقه است که به لطف شارژر ۱۸ واتی این سرعت را شاهد هستیم. همچنین شارژر ۱۰ واتی بی سیم گوگل، مخصوص پیکسل ۳ آن را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۲۴ درصد شارژ می کند و شارژ کامل در مدت ۲ ساعت و ۲۵ دقیقه انجام می شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنم نظر شما را می دانم! جالب این که در تست دیگری دیده بودیم که عمر باتری پیکسل ۳ بیشتر از پیکسل ۳ ایکس ال است و مشخص نیست عملکرد باتری پیکسل ۳ ایکس ال چطور باشد.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

یه دوربین عالی داره اندروید خام هم بعضیا شاید دوست داشته باشن مزایایی هم داره ولی من تجربه اکسپرینس رو بیشتر دوس دارم در کل امسال خیلی راضیم نکرد گوگل

Amir Hossein

کلن جز دوربین بقیه بخش های گوگل در تولید پیکسل خوابیده!

Saeed Mohammadipouya

به به انگار تموم گوشی فقط دوربینه

علی شیخ زاده

گوگل با سری گوشی های پیکسل از ابتدا سعی داشت با رویه شبیه به اپل وارد رقابت بشه!
شباهت های رفتار گوگل به اپل از معرفی اولین پیکسل تا الان غیر قابل انکاره!
این نتیجه باتری هم جای هیچ دفاعی باقی نگذاشته

گوگل باید وقت و هزینشو بزاره روی اندروید

کهکشان

این گوشی اصلا توان رقابت نداره
دوربینشم فقط در عکاسی قویه ! نه اسلوموشن داره نه ویژگی های جذاب
تازه خیلی ایرادات فنیم داره

siavash-t

تقریبا میشه گفت حجم باتری این مدل و مدل بزرگتر (xl) مثل سری اس ۷ سامسونگه. یادم نیست اونها عمر باتریشون تو gsmarena چقدر بود. ولی چیزی که برام عجیب بود اینه که با وجود اینکه به نظر میاد اندروید خام به خاطر سبکی اش و حجمش مصرف باتری کمتری داشته باشه. ولی برای من اصلا اینطوری نبود و مصرف باتریش خیلی بیشتر از تاچویز بود! حالا نمی دونم روی دستگاههای مثل پیکسل هم همینطوریه یا نه. چون نمیشه با اونها مقایسه کرد. برام هم عجیب بود و هم جالب!

CAPCOM

باطری برای گوشیه موبایل نقش خیلی حیاتی ای رو بازی میکنه بدین ترتیب گوشیه شما که همیشه به نت وصلیدو بازی و برنامه سنگین اجرا میکنید همیشه باید تو شارژ باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)