حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیکه شیائومی پوکوفون F1 به وان پلاس 6T : دو دو تا چارتا!

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | شیائومی، وان‌پلاس

وان پلاس 6T دو روز پیش رسما معرفی شد و شیائومی پوکوفون F1 حدودا سه ماهی هست که در بازار حضور دارد. حالا که توجهات به سوی وان پلاس 6T جلب شده است شیائومی می خواهد با یک سقلمه (!) به شما یادآوری کند که پوکوفون F1 اینجا نشسته است! تیکه شیائومی پوکوفون F1 به وان پلاس 6T با موارد ریاضی و اشاره به نام وان پلاس (یک به علاوه) منتشر شده که جالب توجه است، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به هر حال باید قبول کنیم که هر شرکتی روی برتری های خود مانور می دهد! مثلا وان پلاس 6T جک 3.5 میلی متری هدفون ندارد اما پوکوفون F1 دارد یا باتری آن ۳۰۰ میلی آمپر بیشتر بوده و البته که قیمت پوکوفون F1 به مراتب کمتر از وان پلاس 6T است. شاید اگر پوکوفون نمایشگر OLED می داشت این مقایسه خیلی بیشتر معنا پیدا می کرد اما گویا شیائومی از خاطر برده که همه چیز اعداد و ارقام روی کاغذ نیست و برای مثال نمایشگر HD آیفون Xr از نمایشگر FHD پوکوفون F1 بهتر است.

به صورت کلی رقابت چینی ها حالا فراتر از برندهای خارجی رفته و باید یکدیگر رقابت می کنند. آن ها دسته بندی پرچمدار ارزان را برای موبایل های دارای سخت افزار قوی اما باقی موارد در سطح متوسط ابداع کرده اند و به نظر طرفدار زیادی هم برای خود پیدا کند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس 6T ارزشمندتر است یا پوکوفون F1 و دلیل شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

پوکفون از لحاظ کیفیت بدنه از گوشیهای ایرانی هم ضعیفتره

علی شیخ زاده

نباید از پلاستیک انتظار مقاومت فلزات سخت رو داشت

علی شیخ زاده

هرکدوم مزایا و معایب خاص خودشونو دارن که مهم ترین مزیت پوکو قیمتشه

BeFair

من وان پلاس رو ترجیح میدم، کیفیت ساخت بهتر، نمایشگر بهتر و از همه مهمر تر NFC

کهکشان

اقای عطایی پست های تلگرام گویا دوباره کوتاه شدن !

siavash-t

هر کدوم ویژگیهای خاص خودشون رو دارند. نمیشه فقط سر این چیزها مقایسه کرد. ولی باید قبول کرد که شیائومی قیمت گوشی هاش مناسبند و برای همین فروشش بالاست. مخصوصا برای کشور خودشون چین و همچین هند.

siavash-t

*همچنین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)