حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) با ۶ دوربین و طراحی کشویی رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 15 دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

بله، ۶ دوربین و این یعنی دو دوربین سه گانه در پشت و جلو آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) که فریادهای مبارزه طلبی زیربرند موفق هوآوی را به گوش ما می رساند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آنر مجیک ۲ که با طراحی کشویی معرفی شده است و نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالایی دارد، صحبت کنیم.

آنر مجیک ۲

آنر مجیک ۲

سال ۲۰۱۸ است و جنگ برای تولید بالاترین نسبت نمایشگر به بدنه در بین تولیدکننده های موبایل که به طرح های مختلف منجر شده است. طراحی کشویی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) برای خیلی از تولیدکننده های چینی الهام بخش بوده و تا کنون شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix3) از این طراحی استفاده کرده است. حالا آنر (Honor) هم به این طراحی متوسل شده است که البته بیشتر شبیه می میکس ۳ است تا اوپو فایند ایکس! همینطور که می بینید طراحی کشویی مغناطیسی برای آنر مجیک ۲ در نظر گرفته شده است. نسبت نمایشگر به بدنه در نماینده اوپو برابر ۹۳.۸ درصد، در شیائومی برابر ۹۳.۴ و در ZTE Nubia X که چند دقیقه پیش با مکانیسم متفاوت رونمایی شد برابر ۹۳.۶ درصد است. نسبت نمایشگر به بدنه آنر مجیک ۲ دقیقا اعلام نشده است اما باید همین حدود باشد.

نمایشگر آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) از نوع AMOLED به اندازه ۶.۳ اینچ و رزلوشن FHD+ است که به لطف مکانیسم کشویی، بریدگی‌ نمایشگر ندارد.

دوربین سه گانه اصلی

دوربین سه گانه سلفی

در بخش دوربین آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) اما شاهد هجویات زیادی هستیم، هجویاتی از مجموع ۶ دوربین انتخاب شده برای اغوای شما! مکانیسم دوربین سه گانه اصلی ۱۶+۱۶+۲۴ مگاپیکسلی است که در این بین لنز تله نداریم و یک لنز فوق عریض تنها اپتیک متفاوت روی قاب پشتی است. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۲۴ مگاپیکسلی تک رنگ (سیاه و سفید) روی قاب پشتی قرار دارد و دوربین سه گانه سلفی ۱۶+۲+۲ مگاپیکسلی هیچ اپتیک متفاوتی ندارد اما در نسخه خاص آنر مجیک ۲ شاهد سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی با قیمت بالاتر هستیم.

مشخصات سخت افزاری آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) طبق وعده با چیپست کایرین ۹۸۰ همراه شده است و در بالاترین نسخه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی را ارایه می کند. مدل پایه ۶-۱۲۸ گیگابایت است. سیستم عامل اندروید ۹ با رابط کاربری EMUI 9.0 و دستیار هوشمند YOYO در بخش نرم افزاری آنر مجیک ۲ حضور دارد. باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر است و شارژر سوپر شارژ سریع ۴۰ واتی هوآوی همراه با آن ارایه می شود.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در تمام نسخه های آنر مجیک ۲ وجود دارد و البته شناسایی صوت کاربر نیز در دسترس است که هنوز دقت آن سنجیده نشده است.

نظر شما درباره آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) چیست؟ ساعت هوشمند آنر و هندزفری کاملا بی سیم FlyBuds آنر هم در کنار این پرچمدار جذابِ بددوربین (!) معرفی شده اند که در مطالب بعدی درباره آن ها صحبت خواهیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ششییییییششششش تا دوربین؟! بی خیال

BeFair

هجویات :))

Soheil Rezayi

یه ۳۰ تای دیگه تو سلفی میذاش ????
کاربردی ترین دوربین ها تو میت ۲۰ پرو و الجی وی ۴۰ هستن البته دوربین دوم وی ۴۰ (سلفی) واید هس و تا ۹۰ درجه رو پوشش میده که نسبت به G7 ده درصد کمتره و این یعنی همه برند ها دارن دزد میشن
البته یه جور فریب هم محسوب میشه مانند a9 که چهار تا دوربین داره ولی دوربین چهارمی بی فایدس و فقط میشه باهاش پرتره گرفت

علی شیخ زاده

مشخصاتش که عالیه باید منتظر قیمت موند امیدوارم رقابتی باشه مثل می میکس ۳

ali

545دلار هست نسخه ۶+۱۲۸
۷۰۰دلار هم نسخه۸+۵۱۲

Amir Hossein

چخبره سه تا دوربین دوم???

ahmad

بچه ها کسی لینک مراسم کامل اپل رو داره؟آهنگ اخرشو میخوام

CAPCOM

خداییش این همه دوربین برا چیه بسه دیگه تازه اگه کایرین 980 گرافیکش درحد اسنپ 845 نباشه باید بندازیش تو زباله دونی

نیما عرفانی

با سلام و خسته نباشید
این گوشی خیلی خوبه الخصوص رنگ هایی که داره جذابه و طراحیشم برای افرادی که از طراحی ناچ استایل میت 20 پرو نارضایتی دارن خوب و قابل قبوله. به نسبت قیمت و امکاناتی که داره بسیار وسوسه کننده هستش. با اینکه برند آنر زیرمجموعه ی هواوی هست اما اگه بخوایم مقایسه ی جزئی بین آنر مجیک 2 و هواوی میت 20 پرو داشته باشیم، در دوربین و ظرفیت باطری و ضدآب بودن ،رزولوشن و خمیدگی صفحه نمایش و شارژ بیسیم به ویژه شارژ بیسیم معکوس میت 20 پرو کاملا سرتره و در آنر مجیک 2 فقط طراحی خاص تر بدون بریدگی نمایشگر با نسبت صفحه نمایش به بدنه ی بیشتر رو شامل میشه و رم 8 گیگ با حافظه داخلی بیشتر که البته پشتیبانی از نانو مموری کارت به احتمال زیاد مختص به هردو گوشی میشه.و دستیار صوتی یویو در آنر مجیک 2 که فکر نکنم روی کاغذ کسی باشه که اینو به دستیار صوتی گوگل اسیستنت ترجیح بده البته برای اثباتش زمان میخواد. و در نهایت قیمت دوگوشی که با سیاست برند آنر مطمئناً نسبت به میت 20 پرو قیمت پایین تری رو داره. تشخیص چهره 3 بعدی و اسکنر اثرانگشت داخل صفحه نمایش و اندروید 9 پیش فرض هم مشترک در دو گوشی موجوده.

آقا سینا اینم از دوتا لینک در یوتیوب که اولی مربوط به جعبه گشایی و نگاه نزدیک به آنر مجیک 2 هستش و دومی مقایسه ی دوربین سوپر واید میت 20 پرو و الجی وی 40.
https://www.youtube.com/watch?v=8MMLJA7f0Oo
https://www.youtube.com/watch?v=Sjlfd1h3E3I

با تشکر

Milad7

اقاي عطايي لطفا پوشش بديد.مقايسه دوربين نوت٩ و ميت ٢٠ پرو

https://m.youtube.com/watch?v=U-XBIZQCsGw

ali.k77

6 تا دوربین! بیش ترین سودش برای سازندگان سنسور ها است!

Pouya

دیگه شورشو در اوردن چ خبره؟

siavash-t

باید تو دست بیاد تا متوجه شد، ولی فکر کنم به خاطر کشویی بودنش عکاسی سلفی باهاش خیلی راحت نباشه. منظورم نسبت به دوربین های حالت عادی و حتی پاپ آپه.

Mortazavi

قیمت خیلی مهمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)