حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی سه گانه برای گلکسی اس ۱۱ محتمل است

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ اولین گوشی خود با سوراخ نمایشگر به مدل گلکسی A8s معرفی کرد اما این طراحی تا زمان عرضه سری گلکسی اس ۱۰ همه‌گیر نشده بود. حالا سال آینده انتظار می‌رود که این شرکت کره‌ای از یک نسخه اصلاح‌شده آن، بر روی گلکسی اس ۱۱ استفاده کند و به نظر می‌رسد که یک حق اختراع جدید شرکت هم به این موضوع اشاره کرده است. دوربین سلفی سه گانه برای گلکسی اس ۱۱ محتمل است و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

دوربین سلفی سه گانه برای گلکسی اس ۱۱

دوربین سلفی سه گانه برای گلکسی اس ۱۱

دوربین سلفی سه گانه برای گلکسی اس ۱۱

طبق جدیدترین گزارش ها سامسونگ اخیرا یک حق اختراع جدید در رابطه با یک طراحی هول پانچ ارتقایافته در اداره مالکیت فکری کره جنوبی به ثبت رسانده که فضای کافی برای به‌کارگیری سه سنسور جلو را دارد. دستگاه های امسال گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی S10 5G، هم‌اکنون از یک ترکیب دوربین سلفی دوگانه استفاده می‌کنند، اما منطقی به نظر می‌رسد که سامسونگ برای ماندن در صف اول رقابت با سایر شرکت‌ها، تعداد این سنسورها را در پرچمدار سال آینده خود افزایش دهد.

دستگاه های نسل فعلی، در جلوی خود، از یک دوربین سلفی معمولی در کنار یک سنسور عمقی اختصاصی برای عکس‌های پرتره بهبودیافته استفاده می‌کنند. با فرض اینکه سامسونگ، این دو سنسور را نگه دارد، دوربین اضافه‌شده دیگر بر روی سری گلکسی S11، احتمالا یا یک دوربین سلفی اولترا واید شبیه آنچه که در گوشی پیکسل 3 گوگل شاهد بودیم و یا یک سنسور ژستی اختصاصی مانند نمونه به‌کار رفته بر روی میت 30 پرو هواوی، خواهد بود.

گزینه دیگر این است که سامسونگ به جای سنسور عمقی استفاده شده بر روی گران‌ترین مدل‌های گلکسی S10، از دو سنسور جدید بهره بگیرد که در کنار هم، برای دستیابی به نوعی سیستم تشخیص چهره سه بعدی که قابل رقابت با Face ID اپل، 3D Face Unlock هواوی و سیستم موجود بر روی گوشی آینده پیکسل 4 گوگل باشد، کار کنند.

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

حاشیه‌ نمایشگر گلکسی اس ۱۱ حتی کمتر از قبل

پتنت مذکور، همچنین یک پنل جلویی را نشان می‌دهد که سوراخ را در کنار حاشیه‌های فوق‌العاده باریک به کار برده است. البته این چیزی است که از گلکسی اس ۱۱ انتظار می‌رود، برای اینکه سامسونگ برخلاف اپل، هر سال بهبودهایی را، هرچند جزئی، در طراحی‌های خود ایجاد می‌کند.

در این مورد خاص، هول پانچ دستگاه در سمت چپ نمایشگر قرار دارد که اینگونه نشان می‌دهد اسمارتفون مذکور، مجهز به یک صفحه‌نمایش LCD است. با این‌حال، این بدین معنی نیست که سامسونگ قادر به استفاده از یک ترکیب جدید دوربین سه‌گانه در جلوی سری گلکسی S11 خود نخواهد بود.

می‌توان گفت که حضور احتمالی این دوربین بر روی گلکسی S11 پلاس می‌تواند به معنای این باشد که گلکسی S11 معمولی، به یک ترکیب دوگانه (که ممکن است دوربین فوق عریض گفته شده در بالا را به کار گیرد)، سوییچ خواهد کرد. گلکسی S11e کوچک‌تر و ارزان‌تر هم احتمالا یک سنسور سلفی تکی خواهد داشت. رقیب اصلی آن در زمان عرضه، آیفون 11 خواهد بود که این دستگاه هم از یک دوربین سلفی در جلو خود بهره می‌برد. با این‌حال، سامسونگ با به‌کارگیری یک ترکیب دوربین سه‌گانه در پشت آن، از رقیب خود جلو خواهد زد.

تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۲۹ بهمن و زودتر از موعد خواهد بود

تاریخ معرفی و عرضه سامسونگ گلکسی اس ۱۱

خانواده گلکسی اس ۱۱ ظاهرا پیش از کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۰ و در یک رویداد آنپک که در تاریخ ۲۹ بهمن برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که سری جدید، شامل گلکسی S11، گلکسی S11 پلاس و گلکسی S11e، که همگی مجهز به فناوری 5G هستند و همچنین یک مدل 4G LTE و احتمالا یک گوشی شبیه به گلکسی نوت باشد.

براساس شایعات موجود، سامسونگ امیدوار است که با معرفی یک مدل گلکسی نوت ارزان‌تر به عنوان یک پرچمدار مقرون‌به‌صرفه، بر محبوبیت قلم S Pen خود بیفزاید. در این لحظه، جزییات زیادی درباره این دستگاه نمی‌دانیم، اما انتظار می‌رود که در دو رنگ مشکی و قرمز در اروپا عرضه گردد.

دستگاه مذکور، احتمالا مجهز به یک دوربین سه‌گانه در پشت و یک نمایشگر مسطح آمولد در جلو خواهد بود. به این موارد، باید سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.1 و همچنین یکی از چیپست‌های بالارده کوالکام را هم اضافه کرد.

منتظر گلکسی اس ۱۱ هستید؟ نظر شما درباره پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ با این شایعات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

سلام
Dxomark
یه بخش برا صدا هم اضافه کرده که mate x هواوی اول شده

online_wireless

دوربین سلفی فقط با یکی باشه وگرنه گوشی از لحاظ ظاهری خیلی بدریخت میشه

chalton

این سری تمرکز اصلی سامسونگ در دوربین اس 11 هست،اینو مطمئنم که دوربین اصلی اس 11 خارق‌العاده خواهد بود،دوربین سلفی رو هم حتی اگه هیچ کاری هم روش انجام نده از بهزم مقام اولی رو برای خودش نگه میداره،سامسونگ همیشه تو بخش دوربین یا اول بوده یا بعد از مدتی مقام دوم شده.

#چینی#نمیخرم#چون#برای#خودم#ارزش#قائلم

Milad7

اس 11 چه شود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)