حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار بعدی الجی دوربین سلفی سه گانه خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | ال‌جی، حق اختراع

ال‌جی به تازگی فایل پتنت جدیدی را به ثبت رسانده و منتشر کرده است که نشان می‌دهد ممکن است دوربین سلفی سه‌گانه درکار باشند. این یعنی پرچمدار بعدی الجی دوربین سلفی سه گانه خواهد داشتپرچمدار بعدی الجی دوربین سلفی سه گانه خواهد داشت و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

این روزها بازار گوشی‌های با دوربین سه‌گانه بسیار داغ است. در حالی که این روزها شاهد حضور این دوربین سه‌گانه در گوشی‌های گلکسی اس 10، هواوی P30 و ال‌جی V40 ThinQ هستیم، گفته می‌شود نسل بعدی از گوشی‌های اپل نیز قرار است از آن‌ها بهره ببرند. اما تاکنون استفاده از این دوربین‌های سه‌گانه در پنل اصلی، به عنوان دوربین سلفی، توسط تولید کنندگان این دستگاه‌ها باب نشده است. به نظر می‌رسد ال‌جی در حال حاضر مشغول بررسی این ایده است و ممکن است در آینده نزدیک شاهد حضور این دوربین‌های سلفی قدرتمند در پرچمدارهای جدید این شرکت باشیم.

ال‌جی به تازگی فایل پتنت جدیدی را به ثبت رسانده است که نشان می‌دهد گوشی‌های هوشمند در آینده نزدیک ممکن است به سه سنسور مجزا در بخش دوربین سلفی مجهز شوند. هم اکنون جزییات چندان زیادی در مورد ویژگی‌های این سه سنسور در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد در کنار حسگر اصلی باید شاهد حضور یک سنسور با زاویه دید وسیع و همچنین یک سنسور Time-of-Flight نیز باشیم.

دوربین سه گانه سلفی ال جی

حق اختراع دوربین سلفی سه گانه الجی

حق اختراع دوربین سلفی سه گانه الجی

در حال حاضر پرچمدار کنونی شرکت ال‌جی یعنی G8 ThinQ، دارای یک دوربین سلفی دوگانه است که از یک سنسور ToF برای اندازه‌گیری عمق اجسام حاضر در تصویر استفاده می‌کند. این سنسور می‌تواند با همراهی سنسور اصلی تصاویر پرتره بهتری را در خروجی به ثبت برساند. ال‌جی همچنین در نسخه بعدی از گوشی‌های پرچمدار خود می‌تواند از این سنسور به عنوان یک سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی استفاده نماید و قابلیتی مشابه با Face ID در گوشی‌های آیفون را به این دستگاه‌های خود بیاورد. همچنین گفته می‌شود این سنسور قرار است در گوشی‌های بعدی این شرکت پشتیبانی از جسچرهای مختلفی را هم برعهده داشته باشد.

لوگو ال جی

لوگو ال جی

در فایل پتنت منتشر شده از سوی ال‌جی، این سه سنسور در یک بریدگی نسبتاً بزرگ در بالای نمایشگر جای گرفته‌اند. اسمارت فون نمایش داده شده نیز دارای یک حاشیه ثابت در دور تا دور نمایشگر است که بیش از هرچیز ما را به یاد گوشی G8 ThinQ می‌اندازد.

در بخش دیگری از تصاویر منتشر شده از این پتنت می‌توان دوربین اصلی سه‌گانه این اسمارت فون را مشاهده کرد، که به صورت افقی در پنل پشتی آن جای خوش کرده‌اند. ال‌جی پیش از این در گوشی‌های V40 ThinQ و V50 ThinQ از این آرایش برای چیدن سنسورهای دوربین اصلی استفاده کرده بود. سنسور شناسایی اثر انگشت مجزا از نمایشگر و حاضر در پنل پشتی، دکمه اختصاصی برای دستیار هوشمند گوگل، حذف جک صوتی 3.5 میلی متری و اسپیکر موجود در لبه زیرین، دیگر مشخصات و ویژگی‌های این اسمارت فون را تشکیل می‌دهند.

اگرچه ممکن است این طراحی برای پرچمدار بعدی ال‌جی در سری V مورد استفاده قرار بگیرد اما تجربه نشان داده است که تنها بخش کوچکی از ایده‌‌های مختلف مطرح شده توسط شرکت‌ها به یک محصول تجاری تبدیل می‌شود. با توجه به این موضوع ممکن است حتی تا سال‌‌های آینده نیز شاهد حضور یک دوربین سلفی سه‌گانه در گوشی‌های پرچمدار ال‌جی نباشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین سه گانه سلفی واقعا نیاز است؟ پیش از این آنر مجیک ۲ با دوربین سلفی ۳ گانه ارایه شده بود.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

فکر کنم اگه درست حسابی روش کار کنه چیز شاخی شه
فقط وقتی همه دارن طراحی جدید روی میارن الجی باز قراره ناچ بزنه

Milad7

ظاهرا lenovo z6 pro با اسنپ ۸۵۵ توانسته امتیاز ۴۰۰ هزار در انتوتو ثبت بکنه😐

A.m.a

۳ تا جلو
۳ تا عقب
خیلی هم عالی

Mahdi.L

ادمین محترم، بهتره برای بخش نظرات تغییرات ایجاد کنید و اجازه ندین هر کسی هر چیزی رو که خواست در یک فضای عمومی بگه

_V_

توجیح نکن

_V_

تنها اسمی که از عامر اوردم تا جایی که یادمه گفتم تو اکانت دومشی اونم اشتباه کردم انگار

_V_

منم از شما عذرخواهی میکنم،،،،با چت خصوصی که با ایشون داشتم گویا از بنده دلخوری داشتن(قدیمی)

Milad7

دوستان سامانه مسافری قطع شده و ارور گذرنامه میده…/ تا اعلام اخبار تکمیلی از خرید گوشی رجیستر نشده جدا خودداری کنید♦️

vahid abedi

بابت اطلاع رسانی ممنون

Star

ال جی رو دوستش دارم 🙂🙂
خسته نباشید جناب عطایی.

jilibilina

امان از الجی!
مگه تولید وسایل جهیزیه عروس سودش کمه برای الجی؟ که بیخیال تولید گوشی نمیشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)