حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت آیفون Xr

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، مقاومت

آیفون Xr با همان شیشه محافظ مقاوم آیفون Xs ارایه شده است اما شیشه پشتی آن برای نسل قبلی یعنی آیفون X است. همچنین جنس فلز بدنه آیفون Xr به جای استیل ضدزنگ در آیفون Xs، آلومینیوم انتخاب شده که همرنگ قاب پشتی در نظر گرفته شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم تست مقاومت آیفون Xr چطور است؟

این ویدیو بیشتر از این که تست مقاومت آیفون Xr باشد، منتقل کننده دلخوری جری نسبت رزلوشن کمتر از HD نمایشگر ۶.۱ اینچی آیفون Xr است. این موضوع قطعا برای سال ۲۰۱۸ و یک موبایل ۷۵۰ دلاری سرزنش آور است اما باید در نظر داشته باشید که مثلا آیفون ۸ دقیقا همین شرایط را داشت. البته که صحبت بیراهی نیست و مثلا حتی شما روی آیفون Xr نمی توانید نهایت کیفیت محتوای اینستاگرام را ببینید یا حتی مثلا در یوتیوب اساسا رزلوشن بالاتر از HD برای شما معنی ندارد چون آیفون Xr حتی همین رزلوشن HD را هم قسطی (!) نمایش می دهد پس دلیلی ندارد که رزلوشن بالاتر انتخاب کنید و حجم اینترنت خود را هدر بدهید!

اما به تست مقاومت آیفون Xr می پردازیم. بدون شک یکی از بهترین عملکردهای تست مقاومت Jerry را می توان در آیفون Xr دید. نه خمیدگی، نه پیکسل سوخته ای و نه خراشیدگی غیر منطقی ای دیده نمی شود. البته توجه داشته باشید که او هنوز با ادعای استفاده از شیشه محافظ یاقوت کبود برای دوربین آیفون ها مشکل دارد و همیشه این تفاوت کیفیت با یاقوت کبود واقعی را نشان می دهد.

بسیار خوب! نظر شما درباره تست مقاومت آیفون Xr چیست؟ فکر می کنید یک دستگاه مقاوم برای شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

درباره رزلوشن نمایشگر که بیراه نمیگه ولی موندم چرا کسی به برجستگی دوربینش گیر نمیده اصلا؟!

واقعا تحسین برانگیزه عشق است اپل واقعا

pouya

خب دلخوری نداره اسمش روش مدل ارزان قیمت

نباید با قیمت برند دیگ مقایسه کرد چون منظور از ارزان قیمت نسبت به مدلای ایکس – ایکس اس و ایکس مکس

علی شیخ زاده

اگه فول اچ دی میزد که این قیمت نمیداد?
مقاومتش عالیه?
فقط اچ دی بودنش تو ذوق میزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)