حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط آیفون Xr مقاوم تر از آیفون 8

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، مقاومت، مقایسه

تست مقاومت آیفون Xr را چند دقیقه پیش دیدیم و حالا نوبت به سقوط آزاد است! آیا آیفون Xr هم همانند آیفون های شیشه ای مقاوم اپل می تواند ما را شگفت زده کند؟ اجازه بدهید تست سقوط آیفون Xr را با هم ببینیم.

مقاومت آیفون Xr کاملا ما را هیجان زده کرده است. ما انتظار مقاومت بالایی از آیفن Xr داشتیم اما نه در این سطح! آیفون Xr در تمام سقوط ها تا ارتفاع حدود ۱.۷ متر مقاومت کرد و فقط در سقوط حدود ۳ متر شکست. مقاومت آیفون Xr قطعا بیشتر از آیفون 8 است و همانطور که دیدید آیفون 8 خیلی زودتر شکست و نمایشگرش هم کاملا از دست رفت اما دستگاه همچنان با تعویض نمایشگر قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: تست مقاومت آیفون Xr

هر چند از نظر مجری تست نمایشگر LCD مقاوم تر از نمایشگر OLED است باید بگوییم نمایشگر OLED به کار رفته در آیفون X و Xs از نوع منعطف است و در مقابل ضربه می تواند مقاومت بیشتری داشته باشد. در این تست هر دو نمایشگر کاملا از دسترس خارج شدند اما در تست سقوط آیفون X و آیفون Xs این اتفاق رخ نداد.

نظر شما درباره مقاومت آیفون Xr چیست؟ به نظر می رسد شاید اپل برای آیفون ارزان تر خود نمایشگر را فدا کرده باشد اما مقاومت بخشی است که در آن سربلند بیرون می آید اما همواره به یاد داشته باشید که برای موبایل شیشه ای باید قاب و محافظ داشته باشید، به هر حال شیشه، شیشه است!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

واقعا شگفت زده شدم، آفرین به اپل

Rog_Pc_Gamer

سلام آقای ع ط ا یی لطفا اینستا گرام تون رو چک کنین و بهم خبرشو بدین

این کیفیت و مقاومت واقعا عالیه، حالا موبایل های شیشه ای دیگه رو ببینید و قضاوت کنید

چه میکنه این سیب گاز زده?
انتظار کمتری داشتم عالی عمل کرد

واقعا همه رو انگشت به دهن می ذاره

pouya

عالی بود

Pouya

دمش گرم خیلی خوب بود?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)