حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایان شدن خط بنفش روی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال مشکل جدید پرچمدار 2018 گوگل

نوشته

5 سال قبل | 18 دیدگاه | گوگل، مشکلات

هر چند نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال بهترین نمایشگر موبایل از دید دیسپلی میت شد اما این تضمینی بر خراب نشدن پنل نیست! حالا و پس از مشکل مدیریت رم پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، مشکل به سادگی خراشیده شدن شیشه مات پشتی و مشکل بلندگوی استریو حالا به نظر می رسد نمایان شدن خط بنفش روی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال مشکل جدید پرچمدار 2018 گوگل است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مارکوس براونلی (کانال MKBHD یوتیوب را دارد) در توییتر خود تصویری از پیکسل 3 ایکس ال خود منتشر کرده است که نمایان شدن خط بنفش روی نمایشگر آن را نشان می دهد. این در حالی است که هنوز یک ماه از عرضه پیکسل 3 ایکس ال هم نگذشته است و این می تواند نگران کننده باشد!

هر چند برخی کاربران سعی کنند با بریدگی نمایشگر صورت طور (!) پیکسل 3 ایکس ال کنار بیایند اما این خط بنفش روی نمایشگری که اینقدر تحسین شد و به ساخت سامسونگ بودنش افتخار شد، اصلا خبر خوبی نیست!

خط بنفش روی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال

خط بنفش روی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال

همانطور که در تصویر بالا می بینید، یک خط بنفش سراسری از منطقه بریدگی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال، کمی متمایل به سمت راست از مرکز نمایشگر نمایان شده است و از بالا تا پایین نمایشگر ادامه دارد. پیش از این ما مشکل نمایان شدن خط بنفش در نمایشگر موبایل های سامسونگ را دیده بودیم، به خصوص در گلکسی اس 7 اج اما این مشکل آنقدرها همه گیر نبود.

گوگل هنوز به مشکل نمایان شدن خط بنفش روی نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال واکنش نشان نداده است. همچنین مشخص نیست که پیکسل 3 نیز همین ایراد را دارد یا خیر! نظر شما چیست؟ فکر می کنید دلیل این مشکل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

داداش داشتی رو اندروید کار می کردی، دیگه گوشی زدنت چی بود؟!

علی شیخ زاده

چندتا کانال یوتیوب دیدم ناچ پیکسل و با سیبیل هیتلر مقایسه میکردن دقیقا همشکل بود?

BeFair

به خدا :)) منم نمی دونم این چه کاری بود واقعا کرد علی؟

علی شیخ زاده

احتمالا میخواسته با این کار تقارن بین حاشیه بالا و پایین برقرار کنه وقتی میذارن رو حالت مخفی کردن ناچ دقیقا حاشیه بالا و پایین برابره

Saeed Mohammadipouya

بفرمایید پر مشکل راستی اونایی که میگفتن سامسونگ ال بل کجایید ساخت سامسونگه دگ

علی شیخ زاده

الان نمیشه گفت تقصیر سامسونگ، اتفاق ممکنه واسه هرکسی و هر چیزی بیافته!
اولا باید دید فقط این یک مورد پیش اومده یا نه دوما باید دید این مشکل توی پیکسل ۳ هم هست یا نه

کهکشان

آفرین علی

Pouya

احیانا خدایی نکرده زبونم لال خدا اون روزو نیاره شماها زمان iphone x نمیگفتین کالیبرش با اپل بوده؟ حالا یادتون اوفتاده ساخت سامه؟

chalton

پشمک با یه دونه که نمیگن کلا تولید مشکل داره،باید بررسی بشه به احتمال خیلی زیاد ایراد از خود گوگل باشه.حالا روزهتی دیگه معلوم میشه،اینم که میگم مشکل گوگل ممکنه باشه به خاطر چند تا دلیلی که دارمدمیگم که حال ندارم بگم خسته ام،اول فکر کن بعد حرف بزن کلنگ،من نمیدونم طرفدارای سونی چرا عینک دودی میزنن و تکیه میدن به صندوق عقب ماشین،نمیدونم شاید گوشی هتی سونی اینجوری نشون میدن.

Saeed Mohammadipouya

به تو چه اقا حرفتو بزن چیکار به مردم داری

HaDi

اینم از گوگل!

کهکشان

اگه خوب باشه میگن کالیبرش با گوگل بوده که خوب شده اگه بد باشه میگن ساخت سامسونگه ! و این قصه ادامه دارد …

Amir Hossein

سامسونگ پنل های اس 7 اج رو جدا کرده داده به گوگل?

BeFair

:)))) ایول

Soheil Rezayi

دم الجی گرم

BeFair

به خاطر افتضاح پیکسل ۲ ایکس ال؟

jake

نه پیکسل ۳ رو میگه نمایشگرش مال الجی هست و انگار مشکلات قبلی رو حل کرده و کیفیتش خیلی نزدیک به نمایشگر سامسونگ شده که تو نسخه xl استفاده شده

siavash-t

سلام. اینطوری که تو خبر شما اومده، انگار فقط یه نفر دچار این مشکل شده. باید صبر کرد و دید چند نفر به این مشکل دچار شده یا می شوند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)