حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ویژه وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T ultimate Limited Edtion) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

حالا که معرفی وان پلاس 6T به دلیل مراسم اپل یک روز زودتر انجام می شود اجازه بدهید کمی شایعات را سرعت ببخشیم! نسخه ویژه وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T ultimate Limited Edtion) لو رفت و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

امروز یک فروشنده (فروشگاه) سوئدی به نام Webhallen نسخه ویژه وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T ultimate Limited Edtion) را در لیست خود قرار داده و موجودی انبار آن 100 عدد است. روی جعبه این دستگاه نوشته شده است “وان پلاس 6T به همراه یک سری چیزهای مخفی“.

در نگاه اول این بسته بندی نسخه ویژه وان پلاس 6T خیلی رسمی به نظر می رسد اما امتناع فروشنده از ارایه اطلاعات بیشتری کمی منبع مطلب را درباره حقیقی بودن آن به شک انداخته است. البته وان پلاس سابقه ارایه نسخه های خاص از پرچمدار خود را دارد و در صورت تحقق آن هیچ تعجب ویژه ای بر ما چیره نمی شود.

در حال حاضر بالاترین مشخصات سخت افزاری که از وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) انتظار داریم، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این نسخه را با قاب و لوازم جانبی خاص در یک جعبه خاص بگذارید می شود نسخه خاص وان پلاس 6T و از آن جا که چینی ها قانع هستند، چند ده دلاری بیشتر از قیمت نسخه عادی با همین مشخصات باید بپردازید!

نظر شما چیست؟ اهل خرید نسخه های خاص موبایل ها هستید یا تا حد امکان در هزینه صرفه جویی می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

همون احتمالا قاب و اینا باشه، چیز ویژه دیگه ای که نیست

Pouya

وان پلاس باید رو دوربینش کار کنه البته در مورد باتریاش خیلی اطلاعی ندارم باتری های خوبی دارن؟

BeFair

باتری هاش خوبن، شما چطورین پویا جان؟! :))

hamid reza

نمیشه گفت عالی باتری وانپلاس6 8.10 تو فون آرنا ولی سرعت شارژ شدنش جزو بهترین گوشی ها 80 دقیقه

Shiral

دوربین وانپلاس معمولی بوده متاسفانه تاکنون و از رقبای هم قیمت یعنی شیامی عقبه حداقل در سری پنج که من دارم.سرعت شارژ عالیه با داش شارژ…اما بعد از یکسال استفاده واقعا باطریذ عمرش کم شده…بنظرم این شارژ سریع واقعا باطری را اسیب زده.لوازم جانبی هم براحتی گیر نمیاد…تا عدم وجود نمایندگی واقعی خدمات من سری شش تی اون را حداقل بهش فکر نمیکنم

ehsan1102000

سلام آقای عطایی ، آنر ۸ایکس کی وارد ایران میشه(رام گلوبال)
توی امارات نسخه۱۲۸/۴ معرفی شده با قیمت ۱۰۰۰درهم، اگه با همین قیمت بیاد ایران خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)