حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس 3 با 10 گیگابایت حافظه رم ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | شیائومی

شیائومی به صورت رسمی تایید کرد که 3 آبان تاریخ معرفی شیائومی می میکس 3 خواهد بود. همچنین پس از آن به صورت رسمی تایید شد که شیائومی می میکس ۳ اولین موبایل 5G جهان خواهد بود. خب حالا یک اولین دیگر برای این دستگاه کنار بگذارید چون رسما تایید شد که شیائومی می میکس 3 با 10 گیگابایت حافظه رم ارایه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هر چند در ترنجی خواندیم که قرار است اوپو فایند ایکس با 10 گیگابایت حافظه رم ارایه شود اما این احتمال با تایید رسمی لغو شد. حالا اما شیائومی یعنی یک برند چینی دیگر می خواهد اولین موبایل با 10 گیگابایت حافظه رم را ارایه کند.

 

شیائومی می میکس 3 با 10 گیگابایت حافظه رم

شیائومی می میکس 3 با 10 گیگابایت حافظه رم

تا کنون فقط نسخه های خاص و گران تر پرچمدارها با ۸ گیگابایت حافظه رم عرضه شده اند و ۸ گیگابایت بیشترین حافظه رم استفاده شده در یک موبایل هوشمند است. هر چند ما انتظار نداریم شیائومی در نسخه پایه می میکس ۳ از ۱۰ گیگابایت حافظه رم استفاده کند اما مشخصا آن ها قصد رکوردزنی دارند و می خواهند شیائومی می میکس ۳ علاوه بر عنوان اولین موبایل 5G دنیا، عنوان اولین موبایل با ۱۰ گیگابایت حافظه رم را هم از آن خود کند.

همچنین اگر به این تیزر بیشتر توجه کنید، طراحی شبیه به اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) نیز در آن تایید شده است. به لبه بالا دستگاه دقت کنید که بخشی از آن بیرون آمده است. انتظار می رود شیائومی دوربین سلفی و سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی خود را در این بخش کشویی قرار دهد. پیش از این دیده بودیم که این طراحی شیائومی می میکس ۳ بر خلاف اوپو فایند ایکس خودکار نیست و با دست باز و بسته می شود.

نظر شما چیست؟ احتمالا شیائومی می میکس ۳ توجهات زیادی را به خود جلب کند اما توجه شما چطور؟ جلب شد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

همه چیز روی کاغذ عالیه از طراحی گرفته که قبلا طراحی نه چندان دلچسبی با حاشیه پایین داشت تا بدون حاشیه کنونی و رام بالا و مکانیسم کشویی…البته باید دید برای این دو گیگابایت رم اضافی چندصد دلار باید کنار بگذاریم ??
شده قضیه دوربین های اضافی برندهای چینی دیگه که برای هرکدام باید ۱۵۰یورو بپردازیم?
گذشته از مزاح بنظر اواخر سال جاری رقابت چینی های معتبر دیدنی خواهد بود.و ما با جهش بزرگی در ظاهر پرچمداران نام اشنا و غیر از آن مواجه خواهیم بود.امیدوارم از برند همسایه که جدیدا گوشی معرفی کرد در. قیمت گذاری تبعیت نکند و روی برندهای معروف را کم نکند.تا حداقل بتواند رقیب خوبی برای برندهای نام آشنا باشد.

reza zhe

به جز پول بیشتری که باید پاش بدی واقعا نیازه؟؟ من لپ تاپم رو پارسال خریدم با ۸ گیگ رم مگه ادم میخواد با گوشی چیکار کنه که ۱۰ گیگ رم نیازش بشه؟ ادم بخواد از سنگین ترین برنامه ها استفاده کنه ۶ گیگ رم کافیشه متاسفانه بازی بدیه که شروع شده فقط باعث افزایش قیمت میشه به طوریکه ایفون x پارسال ۱۰۰۰ دلار بود و کلی هم زدن تو سرش? الان گوشی های پرچمدار وارد ۱۲۰۰ دلار دارن میشن برای اونا خیلی زیاد نیست فقط این وسط ماییم که ضربه می بینیم

Naranj

شیائومی هم گندش رو درمیاره!
ده گیگ که نه هشت گیگ هم فعلا نیاز نیست
نسل پنچ جی هم فعلا راه اندازی نشده و نیاز نیست

علی شیخ زاده

سری می میکس پدر گوشی های بی حاشیه هست و قابل احترام اما ۱۰ گیگ فکر نمیکنم نیاز باشه و چیزی جز افزایش قیمت بجا نمیذاره

Pouya

6گیگ کافیه

Peiman

به هیچ وجه ۱۰ گیگ نیاز نیست

peugeot2

فقط یه هفته دیگه باید منتظر باشیم شیائومی داره عالی عمل میکنه

Mortazavi

هر روز داره دوستداشتنی تر میشه این لامصب

BeFair

بی خیال بالا! 10 گیگ!؟ بی خیال!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)