حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز تعمیرپذیری پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در iFixit برابر 4 از 10 است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

امروز در ترنجی خواندیم که نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال ساخت سامسونگ است و این با کالبدشکافی آنها مشخص شد. حالا امتیاز تعمیرپذیری پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در iFixit مشخص شده و برابر 4 از 10 است. این یعنی تعمیرپذیری آن ها کم است. در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم.

کالبدشکافی پیکسل 3 ایکس ال

کالبدشکافی پیکسل 3 ایکس ال

کالبدشکافی پیکسل 3

کالبدشکافی پیکسل 3

به صورت کلی تعمیرکردن سخت تر نمایشگر نسبت به نسل قبلی یکی از اصلی ترین مشکلات در تعمیرپذیری پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال است. همانطور که می بینید سختی تعمیر پیکسل ۳ با پیکسل ۳ ایکس ال برابر است و هر دو عادت های یکسان دارند.

برای تعمیر هر کدام از اجزا پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال باید چسب قاب پشتی باز و دوباره برای بستن چسبکاری شود. هر چند برای ما هم سوال است که مگر دیگر دستگاه ها چطور تعمیر می شوند اما خب، این ایراد iFixit است. در نهایت به طراحی تمام شیشه ای پیکسل ۳ و‌ پیکسل ۳ ایکس ال ایراد گرفته شده است که آن هم این روزها همه پرچمداران تمام شیشه ای هستند!

به صورت کلی باید گفت با ضد آب شدن، یکپارچه شدن و شیشه ای شدن پرچمداران این روزها، تعمیر آن ها سخت تر شده و عموما همین امتیاز ۴ برای اکثر پرچمدار های اخیر در iFixit ثبت شده است. نظر شما چیست؟ فاکتور تعمیرپذیری در خرید شما تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

واسه اپل و سامی و هوآوی مگه نباید در پشت بازو دوباره چسبکاری بشه؟!!

BeFair

دیگه خودتون گفتین، کلا تعمیرپذیری ها سخت شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)