حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت 20 ایکس را در کنار هوآوی میت 20 پرو و هوآوی میت 20 ببینید

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | شایعات، هواوی

امروز عصر حدود ساعت 5 در لندن هوآوی از خانواده جدید پرچمدارهای خود رونمایی خواهد کرد. تصور می شد خانواده هوآوی میت 20 با احتساب هوآوی میت 20 لایت که مدتی از رونمایی آن می گذرد، سه عضو داشته باشد اما حالا می بینیم که با لو رفتن هوآوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20X) این خانواده 3 عضو پرچمدار و یک میان رده خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا هوآوی میت 20 ایکس را در کنار هوآوی میت 20 پرو و هوآوی میت 20 ببینیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، خانواده هوآوی میت 20 که امروز رونمایی خواهند شد، در کنار هم قرار گرفته اند. آ … البته اگر دقیق تر بخواهم بگویم، ماکت های آن ها را در کنار هم شاهد هستیم! به ترتیت از راست به چپ هوآوی میت 20 ایکس، هوآوی میت 20 و هوآوی میت 20 پرو را شاهد هستید.

طراحی کلی هوآوی میت 20 ایکس با هوآوی میت 20 یکسان به نظر می رسد و هر دو یک نمایشگر کم حاشیه با بریدگی نمایشگر قطره ای دارند. دیروز اما در ترنجی دیدیم که هوآوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20X) با قلم Stylus دیده شد. همچنین خواندیم که از جمله دیگر شایعات پیرامون هوآوی میت 20 ایکس می توان به نمایشگر بزرگ 7.2 اینچی اشاره کرد، چیزی که دیروز نیز کاربران ما در ترنجی به درایت بالای خود به آن اشاره کرده بودند. از آن جالب تر می توان به باتری 5000 میلی آمپری هوآوی Mate 20X اشاره کرد که سبب می شود این تبلت کوچک 7 اینچی (!) عمر باتری خوبی هم داشته باشد. البته هنوز مشخص نیست قلم استایلوس دقیقا در این موبایل به چه کار می آید اما اگر مثل قلم گلکسی نوت 9 یک قلم کاربردی باشد، کار سامسونگ واقعا در بازار سخت می شود.

هوآوی میت 20 و میت 20 ایکس با نمایشگر تخت و میت 20 پرو با نمایشگر دو لبه خمیده ارایه خواهد شد. از نظر سخت افزاری انتظار می رود که هر سه دستگاه به چپیست 7 نانومتری کایرین 980 مجهز شوند و هر سه دوربین سه گانه داشته باشند که البته مکانیسم این دوربین روی هر سه دستگاه یکسان نیست.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد هوآوی با اضافه کردن قلم استایلوس به میت 20 ایکس که نمایشگر بسیار بزرگ 7.2 اینچی دارد، قصد دارد تا سری نوت سامسونگ را بازتعریف کند، دقیقا به همان سبکی که کره ای ها با ارایه اولین نسل خانواده نوت این کار را کردند. تنها در صورتی این اتفاق رخ می دهد که قلم استایلوس دقیقا مانند خانواده گلکسی نوت کاربرد داشته باشد. شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

ناچ قطره ای خیلی زشته

Alif16

تو ایران اینا ارزش خرید ندارن با این وضع دلار البته خیلی هم زشت هستن

akinoos

نمیشه میت 20x رو یک تبلت دونست چون با نسبت صفحه نمایش به بدنه عالیه خودش بیشتر تو خانواده فبلت ها قرار میگیره تا تبلت ها حتی با وجود صفحه نمایش ۷.۲ اینچی

علی شیخ زاده

شاید از نظر ابعادی بشه یه چیزی شبیه به ایکسپریا زد الترا
به نظرم هواوی با این گوشی این راه رو باز کرده که بقیه برند ها هم به زودی یه پرچمدار حدود ۷ اینچی داشته باشن

Pouya

تا اونجایی که من میدونم ۵.۵ تا ۶.۹ فبلت حساب میشه ۷ به بالا تبلت

علی شیخ زاده

هواوی سنگ تمام گذاشته این بار..

BeFair

میت 20 ایکس حالا می تونه گزینه جذاب تر برای تماشای مراسم باشه! اون قلم لعنتی چجوری خواهد بود یعنی؟! میشکنه طلسم سامسونگ رو یعنی؟!

Shiral

هفت اینچ حتی اگر طراحی اون بدون حاشیه باشه کار کردن یک دستی باهاش را سخت میکنه اما خوب با این باطری کارایی های خاص خود را دارد و جذاب خواهد بود.
اما خوب بعد از افزایش قیمت دلار بعد از مساله توان مالی ارزش منطقی خرید هم مطرح میشه که باعث میشه کمتر این گوشی را دست افراد عادی جامعه ببینیم.اتفاقی که در پرچمداران اخیر برندهای مشهورتر داریم میبینیم.

علی شیخ زاده

توی ایران که بله کاملا حق با شماست پرچمدار ها دست نیافتنی شدن میانرده ها و پایین رده ها هم انقد گرون هستن که پول هم باشه آدم حیفش میاد این همه پول واسه یه میانرده مثلا ۳۰۰ دلاری بده

کهکشان

هرکسی دوست نداره واسه یه قلم تبلت دستش بگیره ! رقیب نوت نمیشه

کهکشان

خب اینجوری باشه ال ای دی های خانگی گزینه مناسبتری هستن 4 نفری با 8 دست باهاش کار میکنن

کهکشان

بنظر میت 20 از میت 20 پرو حرفه ای تر میاد ! نامگذاریشون درسته ؟
بعد مگه هواوی ناچ آیفونو مسخره نمیکرد که عریضه ؟ چرا میت 20 پرو هم مث آیفونه ؟
ماذا فازا هواوی؟

Amin

کلا از ناچ خوشم نمیاد حالا هر برندی میخواد باشه حاشیه کم رو به ناچ ترجیح میدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)