حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت 20 لایت (Mate 20 Lite) در لهستان و آلمان در حال پیش فروش است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

با تمام اینکه سهم بزرگی از عدد فروش خانواده هوآوی میت 20 را همین میت 20 لایت تامین خواهد کرد اما برای آن تدارک ویژه ای ندیده اند. در حقیقت هوآوی میت 20 لایت (Mate 20 Lite) در لهستان و آلمان در حال پیش فروش است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

با توجه به اینکه هوآوی Mate 20 لایت هنوز رسما معرفی نشده است ولی در حال حاضر در دو کشور اروپایی پیش فروش می شود به نظر می رسد که یا باید منتظر یک رونمایی ساده با یک خبر باشیم و یا در نهایت هوآوی در کنار رونمایی از رنگ های گرادیانت طور جدید هوآوی پی ۲۰ پرو که برنامه این شرکت برای IFA 2018 است، هوآوی میت 20 لایت را نیز در برلین رونمایی کند.

اما قیمت بسیار مهم است! قیمت هوآوی میت 20 لایت در لهستان برابر 370 یورو است در حالی که در آلمان 435 یورو برای شما آب می خورد! رنگ های آبی و مشکی در کنار انتخاب دو سیم یا تک سیم بودن نیز در اختیار شماست. جالب است بدانید که این اولین مرتبه ای است که هوآوی در لهستان به فروش می رود. ما می دانیم که رنگ طلایی نیز برای هوآوی میت 20 لایت در نظر گرفته شده است و در تمام رنگ ها پنل جلویی مشکی است.

مشخصات هوآوی میت 20 لایت با رندرهای رسمی لو رفت، باتری 3750 میلی آمپری

 

6 روز پیش بود که مشخصات هوآوی میت 20 لایت با رندرهای رسمی لو رفت و باتری 3750 میلی آمپری آن را دیدیم. اگر مایل هستید دوباره آن را مرور کنید، به لینک بالا مراجعه نمایید.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

به ظاهر که معرفی شده.کانال هایی تو یوتیوب نگاهی به این گوشی داشتن

دلیل اختلاف قیمت ها در کشورهای مختلف، میزان مالیاتی هست که هر کشور از مصرف کننده اخذ میکنه.

اینطور که شنیدم، آلمان مالیات هاش سنگین تره نسبت به باقی کشورهای اروپایی.

علی شیخ زاده

طراحی پشتی نسخه لایت بهتر از میت ۲۰ شده ب نظرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)