حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هواوی میت ۲۰ ایکس مشخص شد: عالی

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | تست، عمر باتری، هواوی

سه ماه پیش بود که همراه با خانواده هواوی میت ۲۰ شاهد رونمایی از هوآوی میت ۲۰ ایکس (Mate 20X) با قلم استایلوس M Pen بودیم. یکی دیگر از ویژگی های جذاب میت ۲۰ ایکس که آن را موبایل گیمینگ هواوی نیز می دانند، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن است. امروز عمر باتری هواوی میت ۲۰ ایکس مشخص شده و خروجی آن حتی لایق لقب عالی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

عمر باتری هواوی میت ۲۰ ایکس

عمر باتری هواوی میت ۲۰ ایکس

عمر باتری هواوی میت ۲۰ ایکس برای پخش ویدیو حدودا ۱۸ ساعت است و این برای دستگاهی با نمایشگر بزرگ ۷.۲ اینچی می تواند خیلی جذاب باشد و آن را تبدیل به یک دستگاه برای تماشای فیلم و سریال به صورت همراه تبدیل کند!

مدت زمان وبگردی ۱۵ ساعته نیز کاملا جذاب و دوست داشتی است. اگر شما هم مثل من انتظار عدد بیشتری داشتید باید بگویم دوباره اندازه نمایشگر را بخوانید و توجه داشته باشید که مساحت یک موبایل ۷ اینچی در مقابل یک موبایل ۶ اینچی خیلی بیشتر از مساحت یک موبایل ۶ اینچی نسبت به یک موبایل ۵ اینچی است.

مدت زمان مکالمه اما در مقایسه با آنر وی ۲۰ کم به نظر می رسد. با توجه به اشتراکات این دو دستگاه دلیل آن مشخص نیست.

هواوی میت ۲۰ ایکس اما شارژ وایرلس و شارژ سریع ۴۰ واتی را پشتیبانی نمی کند ولی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن با شارژر ۲۲.۵ واتی هواوی در مدت ۳۰ دقیقه تا ۴۷ درصد شارژ می شود. مدت زمان لازم برای شارژ شدن این منبع انرژی به صورت کامل تنها ۱۰۰ دقیقه است.

نظر شما درباره عملکرد باتری هواوی میت ۲۰ ایکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

این نتیجه بسیار عالیه اما برای وبگردی انتظار بیشتری داشتم.

majidbolhasani

شیخ زاده جان ۱۵:۳۰ساعت برای وبگردی با گوشی که صفحه نمایش ۷ اینچی داره بسیار عالیه شما یه نگاهی به گلکسی اس ۹ یا آیفون x بنداز ببین چند ساعت وبگردی رو میتونه ارائه بدهند بد از نظر اندازه صفحه نمایش و باطری هم مقایسه کن مطمئن باش برمیگردی و هواوی رو تحسین میکنی

Pouya

غیر از اینم انتظار نمیرفت عالی😁👌

ronin

یحتمل به اینم پول دادن
اصلا جای صحبتی نیس😂

majidbolhasani

آقای رونین ronin خارجی ها رو مثل خودمون نبینیم و به قول قدیمی ها کافر همه را به کیش …. داداش مثل اینکه باطری ۵۰۰۰ میلی آمپر این دیگه دروغی نداره و پولی نمیخاد بدی که …‌.!

نیما عرفانی

اگه جز این بود تعجب میکردم .
بهترین باطریِ محصولات هواویه ، نکته ی مثبتش اینه که مشخصات دوربینش با میت ۲۰ پرو کاملاً یکسانه و در عین حال قیمت کمتری نسبت به میت ۲۰ پرو داره.

vahid abedi

فوق العاده

باتری های پرچمداران هواوی انصافا همیشه خوب و عالی بوده

هم در مدت زمان شارژدهی هم مدت زمان شارژ شدن هم در عمر و دوام و هم از لحاظ امنیتی انصافا پرچمداران چند ساله هواوی همیشه خوب بودن

محمد شادکانی

واقعا عالی و این که قیمت کم تری داره در مقابل نسخه پرو با همون امکانات😃البته سلیقه ای هست و شاید اصلا یه نفر از هیچکدومش خوشش نیومد و سامسونگ نوت 9 یا ایفون و یا سونی خرید ولی هر کسی هر چیزی خرید مبارکش باشه

از نظر من هر گوشی که ازش خوشت میادو دوسش داری و باهاش راحتی رو بخر و نگران حرف بقیه نباش این گوشی تو هست نه بقیه!

majidbolhasani

واقعا عالیه.برای موبایلی با این ابعاد(۷ اینچی)بسیار عالی و میشه گفت این بالاترین و بهترین زمان و صد در صد رکورددار در موبایل های با این اندازه باید باشه

majidbolhasani

الان بهترین زمان وبگردی اونم البته با وای فای چون با اینترنت سیمکارت به ۱۲ ساعت کاهش پیدا میکنه رو توی گوشیهای تقریبا حال حاضر در بازار گلکسی A3 2017 با زمان ۱۵:۳۰ ساعت با صفحه نمایش ۴/۷ اینچی و کیفیت HD و باطری ۲۳۵۰ میلی آمپر ارائه میده که در برابر این گوشی با این اندازه و کیفیت و ….. چیز شاخی نیست و هواوی واقعا داره کولاک میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)