حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر تبلیغاتی هوآوی میت ۲۰ ایکس (Mate 20X) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

هوآوی میت ۲۰ ایکس (Huawei Mate 20X) موبایل مخصوص بازی هوآوی است و قلم M-Pen با حساسیت ۴۰۹۶ سطح فشار را ارایه می کند. پس از آشنایی کامل با هوآوی میت ۲۰ پرو و هوآوی میت ۲۰ حالا بد نیست که با هم نگاهی به فبلت مخصوص بازی این خانواده بیاندازیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تیزر تبلیغاتی هوآوی میت ۲۰ ایکس (Mate 20X) را ببینیم.

هوآوی در این تیزر روی دوربین سه گانه میت ۲۰ ایکس (Mate 20X) با که هوآوی میت ۲۰ پرو مشترک است تمرکز می کند، رزلوشن FHD پنل بزرگ ۷.۲ اینچی را با چگالی تصویر بالای ۳۰۰ پیکسل قابل لمس تر توجیح می کند و چیپست کایرین ۹۸۰ و GPU Turbo 2.0 قطعا در کنار سیستم خنک کننده ویژه هوآوی برای بازی یک دستگاه جذاب را به کاربر ارایه می کند.

نمی دانیم چرا هوآوی فقط برای میت ۲۰ ایکس (Mate 20X) سیستم خنک کننده ویژه خود را در نظر گرفته است اما به هر حال ادعا می شود با این سیستم شما می توانید خیلی طولانی تر به بازی بپردازید. همانطور که بالاتر گفتیم باتری 5000 میلی آمپری و چیپست بهینه 7 نانومتری کایرین 980 نیز با شما یاری خواهند کرد تا از بازی یا تماشای ویدیو روی نمایشگر 7.2 اینچی میت 20 ایکس لذت ببرید.

همچنین بلندگوی استریو برخلاف میت ۲۰ و همانند میت ۲۰ پرو در هوآوی میت ۲۰ ایکس تعبیه شده است. هوآوی میت ۲۰ ایکس به قلم استایلوس مجهز شده است که هوآوی به آن M Pen می گوید. این قلم همانند شایعات تا 4096 سطح فشار را تشخیص خواهد داد اما متاسفانه هوآوی هیچ بهینه سازی ویژه نرم افزاری را برای قلم M Pen هوآوی میت ۲۰ ایکس عنوان نشد.

نظر شما درباره هوآوی میت ۲۰ ایکس (Huawei Mate 20X) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

فبلت خیلی خوبیه ولی کنار اومدن با اندازش فکر کنم کار سختی باشه(البته از نظر من) دیگه بزرگیم حدی داره البته کاملا سلیقه ایه ولی من با همین نسبتای کشیده هم بیشتر از ۵.۸ رو زیادی میدونم کلا ارگونومی برام خیلی مهمه وگرنه دلم تو رم ۶ و دوربین دوگانه پلاسه اس ۹ بود که با اندازش کنار نیومدم

CAPCOM

امروز ترنجی خیلی سوت وکور بود آقای عطایی میشه درمورده این gpu turbo یه مطلب بذارید مابیشتر آشنابشیم باسازوکارش باتشکر

علی شیخ زاده

شدیدا چشممو گرفته مخصوصا برای من که باتری و صفحه نمایش بزرگ مهمه وقتی تست باتری این گوشی با می مکس ۳ رو دیدم بیشتر عاشقش شدم به نظرم هواوی چندتا کوتاهی احمقانه در حق این گوشی کرده شاید بخاطر ترغیب مشتری به خرید میت ۲۰ پرو باشه ولی به نظرم فبلت بسیار خوبی مثل میت ۲۰ ایکس نباید این ایراد های پیش پا افتاده رو داشته باشه
مثلا شارژ بی سیم نداره، ضد آب نیست،

نیما عرفانی

با سلام
لینک نگاه نزدیک و بررسی قلم M-PEN میت 20 ایکس
https://www.youtube.com/watch?v=_VHmc-B0GB8
لطفا پوشش بده سینا جان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)