حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۳ اولین موبایل 5G جهان تاریخ ۳ آبان ۱۳۹۷ رونمایی می شود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

همین چند دقیقه پیش بود که تیزر رسمی شیائومی برای تاریخ رسمی معرفی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) را در ترنجی دیدیم و تاریخ ۳ آبان ماه را علامت زدیم. حالا یک تیزر دیگر خبر بسیار مهم تری را به صورت رسمی اعلام می کند! شیائومی می میکس ۳ اولین موبایل 5G جهان تاریخ ۳ آبان ۱۳۹۷ رونمایی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می میکس ۳ اولین موبایل 5G جهان

شیائومی می میکس ۳ اولین موبایل 5G جهان

حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی تصویری دیدیم و این سوال پیش آمد که آیا این شیائومی می میکس 3 با شبکه 5G است؟ حالا به نظر می رسد پاسخ بله است! تیزر رسمی شیائومی این موضوع را تایید می کند و به نظر می رسد بار دیگر قرار است نام یکی از اعضای خانواده می میکس شیائومی در تاریخ بدرخشد.

درباره موبایل های 5G دیگر برندها باید گفت هرچند به صورت رسمی عنوان شد گلکسی اس 10 اولین موبایل 5G سامسونگ نیست اما پس از آن شایعات به ما گفتند گلکسی اس 10پلاس 5G چهارمین عضو خانواده گلکسی اس 10 خواهد بود. به نظر می رسد سامسونگ در حال توسعه آن است اما هنوز تصمیم خود را برای عرضه نگرفته است.

همچنین چندی پیش در ترنجی خوندیم که اپل نیز در برزخ عرضه یا عدم عرضه اولین آیفون 5G است. به هر حال فناوری شبکه 5G NR هنوز فراگیر که چه عرض کنم، عرضه هم نشده است و به دلیل هزینه زیاد ارایه چنین فناوری ای آن هم در ابتدای عرضه، به نظر می رسد شرکت های بزرگ که تیراژ تولید بالا دارند ژست روشن فکرانه بگیرند و بگویند کاربردی ندارد و شرکت های کوچک تر جاه‌طلب تر به دنبال پیشرو‌ بودن بروند و روی لبه فناوری هر چند برای تعداد اندکی کاربر حرکت کنند!

نظر شما چیست؟ قطعا خبر هیجان انگیزی است، اینطور نیست؟ اجازه بدهید در همین مطلب یک تصویر لو رفته دیگر از شیائومی می میکس ۳ را با هم ببینیم که طراحی کشویی شبیه به اوپو فایند ایکس را نشان می دهد:

شیائومی می میکس 3

شیائومی می میکس 3

فکر می کنم این برای شایعات شیائومی می میکس ۳ امروز کافی باشد! اگر می پرسید این تصویر چرا اینطور است، من هم مثل شما نمی دانم اما احتمالا این طرفدار خانواده شیائومی می میکس با دیدن می میکس ۳ «شده» است! آ … بیهوش شده است!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

نمی‌دونم چرا این چینی ها این همه علاقه به اول بودن دارن روزی دوتا گوشی میدن بیرون
حداقل چهارتا امکانات بزارن تو گوشیشون این هواویی روی گوشی هاش کار می‌کنه
ولی این شیاهومی اوپو vivo افتضاح هستن

علی شیخ زاده

برای جلب توجه و برند سازی این کارها مهمه مخصوصا تو چین که به این چیزا بیشتر اهمیت میدن

ronin

شیاهومی افتضاحه:/
معلومه اصلا کار نکردید با گوشیاش
خیلی خوبه رو هوا نظر ندیم

BeFair

اتفاقا به نظر من شرکتی که تلاش می کنه قابل احترامه

Yohan

شیائومی شرکت بسیار فعالی هست و بجز موبایل گجت های زیادی رو معرفی کرده.از تلویزیون ها بسیار خوش قیمت گرفته تا پاور بانک و حتی کتری برقی و دستگاه تسویه هوا.به عنوان کسی که با چندین محصول این شرکت از نزدیک کار کردم و استفاده میکنم میگم شاید شما نتونستید با یک محصول این شرکت به درستی کار بکنید ولی مشت نمونه خروار نیست.

BeFair

شیائومی شرکت سخت کوشی هست که باید بهش احسنت گفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)