حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) مشخص شد: 3 آبان

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

بالاخره پس از شایعات فراوان به نظر می رسد که تاریخ معرفی رسمی شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) رسما مشخص شده و سوم آبان باید منتشر ارایه این موبایل کم حاشیهِ پرحاشیه شیائومی باشیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سال های پیش تاریخ های کمی برای علامت زدن روی تقویم داشتیم، چند معرفی از چند برند معروف که عموما در یک نمایشگر صورت می گرفت و مراسم مجزای اپل! حالا اما علاوه بر این که همان برندها نیز ترجیح می دهند مراسم مجزا داشته باشند،‌ برندهای ریز و درشت چینی نیز نقش قابل توجهی در بازار دارند که باید فعالیت آن ها را نیز رصد کرد. به نظر می رسد دومین مراسمی که در آبان ماه خواهیم داشت نیز متعلق به یک شرکت چینی است و جالب اینکه هر دو آن ها قرار است موبایلی را با طراحی اوپو فایند ایکس رونمایی کنند!

آبان ماه 97 فعلا اینطور است که ابتدا در تاریخ 3 آبان شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) با طراحی یا به عبارت صحیح تر، فرم فکتور شبیه اوپو فایند ایکس معرفی می شود و سپس آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) در تاریخ 9 آبان با همین طراحی ارایه می شود. جالب است که ببینیم این الهام گرفتن به چه صورت است و آیا می میکس 3 می تواند یک استاندارد جدید در موبایل های کم حاشیه وضع کند؟ مراسم معرفی شیائومی می میکس 3 در بژینگ برگزار خواهد شد که این هم قابل توجه است.

اما از شیائومی می میکس 3 دور نشویم، در شایعات قبلی شنیدیم که چیپست اسنپدراگون 845، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی از موارد قابل حدس برای بخش سخت افزاری پرچمدار نیمه دوم سال 2018 شیائومی است. چندی پیش نیز شیائومی می میکس 3 با شبکه 5G دیده شده بود که به نظر می رسد در نسخه ای خاصی از این دستگاه شیائومی، شاهد نسخه 5G باشیم.

شیائومی می میکس 3 با نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED به نسبت نمایشگر به بدنه بسیار نزدیک به 100٪ ارایه خواهد شد. دوربین دوگانه روی قاب پشتی 13+16 مگاپیکسلی خواهد بود که دوربین دوم لنز تله دارد. دوربین سلفی شائومی می میکس 3 یک دوربین 20 مگاپیکسلی است و گفته می شود در کنار آن سیستم تشخیص چهره سه بعدی نیز ارایه خواهد شد. مدل های عددی زیر تا کنون برای شیائومی می میکس 3 ثبت شده اند:

  • M1810E5A
  • M1810E5E
  • M1810E5EC
  • M1810E5T

اما مهم ترین فاکتور یعنی قیمت! قیمت شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) در مدل پایه 6 گیگابابت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی فقط و فقط برابر 490 دلار و برای مدل 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 760 دلار خواهد بود! جذاب به نظر می رسد‍! 

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد آبان ماه چینی طوری داشته باشیم!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

چه اختلاف قیمتی بین دو نسخه وجود داره

BeFair

آره واقعا
البته اختلاف مشخصات هم زیاده

mostafa3

آقای عطایی
https://youtu.be/W6_sk-LSn9E

Sadeghh

شیاعومی گوشی های خوبی داره به نظرم
یکی از آشنا ها mi 6x داشت کیفیت ساختش فوق العاده خوب بود با اینکه گوشی پرچمدار نبود
صفحه نمایش و دوربین خیلی خوبی هم داشت با قیمت خیلی مناسب
در کل حس خوبی نسبت به محصولات شیاعومی دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)