حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) برابر 6.6 اینچ و با نسبت تصویر عریض تر خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

توجه کرده اید که این برای اولین بار در تاریخچه موبایل های هوشمند است که پرچمدرا اپل نمایشگر بزرگتری نسبت به پرچمدار سامسونگ دارد؟ آیفون Xs مکس با نمایشگر 6.5 اینچی نمایشگر بزرگتری نسبت به گلکسی نوت 9 با نمایشگر 6.4 اینچی ارایه می کند. البته 0.1 اینچ اهمیت ویژه ای ندارد و دلیل هم نسبت تصویر متفاوت آن هاست اما حاشیه نمایشگر کمتر آیفون Xs مکس حتی باعث می شود که این دستگاه نسبت نمایشگر به بدنه بهتری هم از گلکسی نوت 9 داشته باشد! حالا در جدیدترین خبرها به نظر می رسد که سامسونگ از این وضعیت ناراضی است و می خواهد آن را تغییر دهد! گفته می شود نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) برابر 6.6 اینچ و با نسبت تصویر عریض تر خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر گلکسی نوت 10

نمایشگر گلکسی نوت 10

همانطور که در توییت Ice Universe می بینید، نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) احتمالا 6.66 اینچی باشد. در ادامه می افزاید که با تغییر نسبت تصویر، حتی گلکسی نوت 10 از گلکسی نوت 9 نیز کوچکتر خواهد شد. نسبت تصویر احتمالی 19:9 یا 19.5:5 است. تغییر نسبت تصویر آن هم افزایش طول مستقیما اشاره به کاهش حاشیه نمایشگر در همان سمت دارد. این یعنی سامسونگ در گلکسی نوت 10 و احتمالا گلکسی اس 10 در سر دارد که فکری به حال حاشیه های بالا و پایین نمایشگر بکند. در حال حاضر با تمام این که گلکسی اس 8 سامسونگ یکی از جذاب ترین موبایل های کم حاشیه نسل خود بود، اما گلکسی اس 9 یا گلکسی نوت 9 در مقابل طراحی آیفون X واقعا قدیمی به نظر می رسند.

یکی از احتمالاتی که برای راهبرد بعدی سامسونگ در جهت کاهش حاشیه نمایشگر وجود دارد، حذف حاشیه لبه پایین و نگاه داشتن لبه بالا به صورت کامل است. حقیقتا این عدم تقارن چیزی نیست که ما به آن علاقه داشته باشیم و امیدواریم سامسونگ بتواند طراحی خوبی را ارایه کند در غیر این صورت برای رقابت در مقابل اپل و یا حتی شرکت های چینی مثل هوآوی، حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت.

نظر شما چیست؟ شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

نمایشگر بزرگ بشه، حاشیه کم بشه مشکلی نیست ولی خب دیگه من بخوامم بخرم بیشتر از یک 5.8 اینچی کم حاشیه نمی خرم

کهکشان

خیلی خوبه ! صفحه بزرگتر بدنه کوچیکتر ! امیدوارم تا عرضه نوت 10 قیمت ها به ثبات برسه ! چون فعلا پرچمدار خریدن شده رویای خیلی از ماها

Genesis

قیمت ها که صد درصد به ثبات میرسه?
مثلا قیمت سی ملیونی اکس اس ثابت میشه.
من باورم نمیشه مردم تکون هم نمیخورن

Genesis

حاشیه های صفحه سامی همینطوری بهترین هستند و بنظر من از ناچ مسخره که هم صفحه رو کوچیک میکنه هم تو فیلم دیدین تاثیر منفی میزاره خیلی بهتره.
حاشیه راست و چپ آیفون اکس بیشتر از سام هست و واقعا جلوی گوشی رو زشت کرده.
منطقی ترین حالتی همینی هست که الان هست.
نمیدونم شما چطوری میگین قدیمی شده!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)