حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید آیفون 5G با قیمت 1300 در لیست آیفون های 2019 باشد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، شایعات

بدون شک سال ۲۰۱۹ با ارایه موبایل های 5G اندرویدی از برندهایی چون سامسونگ، هوآوی، شیائومی، اوپو و ویوو خواهیم بود.  هر چند همچنان بدون شک نسخه پایه و اصلی پرچمدار این برندها با پشتیبانی از 5G ارایه نمی شوند اما برای ثبت شدن نام جز پیشروهای صنعت موبایل، قطعا نسخه ویژه ای از آن را با پشتیبانی از شبکه 5G ارایه خواهد کرد. در این بین اپل است و برزخی برای ارایه یا عدم ارایه پشتیبانی از 5G در آیفون های 2019. برخی شایعات به ما می گویند شاید آیفون 5G با قیمت 1300 در لیست آیفون های 2019 باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تمام فناوری های نوین و پیشرو در ابتدای عرضه خود یک تلاش گران قیمت بوده اند. شبکه نسل پنجم مخابراتی یا همان 5G NR نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل بالاتر گفتیم بدون شک نسخه پایه و اصلی پرچمدار این برندها با پشتیبانی از 5G ارایه نمی شوند اما برای ثبت شدن نام جز پیشروهای صنعت موبایل، قطعا نسخه ویژه ای از آن را با پشتیبانی از شبکه 5G ارایه خواهد کرد. حال اپل برای آیفون های 2019 دو تصمیم می تواند بگیرد.

ابتدا اینکه آیفون 5G با قیمت 1300 در لیست آیفون های 2019 باشد! این یعنی یک نسخه ویژه و گران قیمت تر از آیفون سال ارایه شود که برای کاربران نیازمند به فناوری جدید، مفید است. راه دوم راه همیشگی اپل است! نادیده گرفتن فناوری جدید مخابراتی برای یک نسل و ارایه آن در سالی که پوشش شبکه 5G همه گیر تر شده باشد، یعنی شاید سال ۲۰۲۰!

در حال حاضر با وجود اینکه حدودا یکسال دیگر (دقیقا یازده ماه) تا معرفی آیفون های ۲۰۱۹ فاصله داریم، شایعه ها درباره آن ها برقرار است. پیش از این شنیده بودیم هر سه آیفون 2019 با نمایشگر OLED عرضه خواهند شد و اینکه آیفون های 2019 شبیه به آیفون های 2018 هستند و بهبودهای تدریجی را تجربه می کنند.

نظر شما چیست؟ اپل از این برزخ با چه تصمیمی بیرون خواهد آمد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

برای اونا شاید حدودا ۳۰۰ دلار قیمت اضافه تر چیزی نباشه، ولی برای مردم کشورهایی مثل ما …

علی شیخ زاده

بعید میدونم فقط یک نسخه ۵جی بزنه!
یا کلا بیخیال ۵جی میشه تا سال بعد
یا دو نسخه گرانقیمت رو ۵جی
و نسخه ارزان رو ۴جی میسازه

REZA

عه حیف شد،اگه 1200 دلار بود میتونستم بخرمش!

pouya

هنوز خیلی زوده برا آیفون های بعدی

فعلا همه دارن با ایکس اس حال میکنن

Peiman

۱۳۰۰ دلار??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)