حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هر سه آیفون 2019 با نمایشگر OLED عرضه خواهند شد

نوشته

5 سال قبل | 20 دیدگاه | اپل، شایعات

می دانیم که اپل برای کسب سهم بیشتری از بازار و پوشش رده های قیمتی متفاوت امسال تعداد آیفون های معرفی شده در شهریور را به 3 عدد خواهد رساند. امسال قرار است 2 مدل با نمایشگر OLED و 1 مدل با نمایشگر LCD باشد، در حقیقت ما در حال صحبت درباره آیفون های 2018 هستیم. گزارشی امروز منتشر شده که می گوید هر سه آیفون 2019 با نمایشگر OLED عرضه خواهند شد و این یعنی نسل که سال آینده معرفی خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به شایعات پیرامون آیفون های 2019 و ببینیم اپل دست و دلبازتر خواهد شد یا قیمت ها افزایش میابد؟

گزارشات ETNews در کره جنوبی با اشاره به منابع صنعت آشنا با این موضوع اظهار داشت که اپل به تازگی برنامه ریزی آیفون 2019 را آغاز کرده و OLED را انتخاب کرده است. در کنار شایعات قبلی به طور گسترده انتظار می رود که برای اولین بار در این پاییز سه مدل جدید آیفون را عرضه کند. بر خلاف ارایه امسال (2018)، که پیش بینی می شود شامل دو نوع OLED و یک مدل LCD ارزان قیمت باشد، گفته می شود هر آیفون جدید (2019) دارای یک صفحه نمایش OLED خواهد بود.

یک منبع بی نام گفت: “اپل تصمیم گرفته است که OLED را در تمام مدل های جدید آیفون در سال 2019 قرار دهد. با این وجود، اگر بیش از سه مدل جدید وجود داشته باشد، یک مدل ال سی دی ممکن است حفظ شود.” این نشریه پیش بینی می کند بازه دشواری برای ارائه دهندگان ال سی دی اپل وجود دارد. این تامین کننده ها از از جمله ژاپن دیپسلی، که سهام آن کمی بعد از این گزارش 10 درصد کاهش یافت و شارپ، یکی دیگر از تامین کنندگان ال سی دی، افت 4 درصدی سهام خود را شاهد است.

اپل در حال حاضر برای نمایشگرهای OLED آیفون X متکی به رقیب خود یعنی سامسونگ است، آیفون X اولین و تنها گوشی این شرکت بهره مند از این تکنولوژی پیشرفته صفحه نمایش است. این گزارش می گوید که این مشارکت احتمالا در سال 2019 عمیق تر می شود، افزون بر این که سامسونگ ممکن است نیاز به امکانات تولیدی بیشتری برای استراتژی آیفون اپل داشته باشد.

اپل در حال حاضر برای نمایشگرهای OLED آیفون X متکی به رقیب خود یعنی سامسونگ است

با این حال، کارخانه تولیدی A3 OLED غول پیکر تکنولوژی کره ای “میزان قابل توجهی” عملکرد را بهبود می بخشد و یک کارخانه جدید A4 در حال پیوستن به آن بوده و به ما می گوید که این شرکت بدون نیاز به سرمایه گذاری بیشتر بتواند تقاضا را تامین کند. اپل همچنین با دنبال کردن زنجیره تامین OLED خود با افزودن LG به ترکیب، به دنبال تحکیم آن است. در ابتدا انتظار می رفت که ال.جی منبع تامین کننده صفحه نمایش OLED برای ساعت اپل باشد که یک عرضه کننده ثانویه برای آیفون های این سال است، اما مسائل مربوط به تولید ادامه یافته است که این نقش را در معرض خطر قرار داده است.

هر چند در حالی که هنوز فاصله قابل توجهی تا معرفی آیفون های 2018 داریم، نگاه ها به سمت آیفون های 2019 و راهبرد آتی اپل است. شما چطور فکر می کنید؟ هنوز درباره قیمت یا رده بندی کلی این 3 آیفون 2019 با نمایگشر OLED صحبت نشده است اما به نظر نمی رسد که اپل بخواهد با قیمتی به خوبی آیفون LCD 2018 عرضه کند. شما چطور حدس می زنید؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خبر خوبیه اگه صحت داشته باشه ولی قطعا روی قیمتش تاثیر میذاره

علی شیخ زاده

احتمالا تنها مدل ارزون قیمت با نمایشگر lcd رو با نام اس ای و طراحی شبیه ایفون ۱۰ تولید کنه

Yas

واقعا اپل کارش درسته
سامسونگ حدود ۱۰ سال از صفهات سوپرآمولد استفاده کرد با اینهمه سابقه ،
اما اپل سال ۲۰۱۸ برا اولین بار استفاده کرد و به گفته برخی منابع بهترین صفحه نمایش رو هم ایفون ۱۰ داشت
حتی بهتر از اس۹پلاس !
واقعا سامسونگ خودش تولید کرده اما چرا این صفحه بهتر از صفحه اس۹پلاس هست
با اینهمه سابقه سامسونگ در صفحات سوپرامولد

ahmad

بهینه سازی های اپل حرف نداره

دکتر رسول آریان

بستگی به نظر منبع بررسی کننده داره.
در دیسپلی میت صفحه نمایش S9 بهتر از آیفون X اعلام شد. نتایج بررسی آزمایشگاهیش در همین سایت هم موجوده.
همچنین اگر به بخش بنچمارک فون آرنا مراجعه کنی، میزان نور صفحه با واحد نیت، برای S9 و S9 پلاس نسبت به آیفون X بیشتر ثبت شده. برای S9 عدد ۶۷۳ نیت، برای S9 پلاس عدد ۶۶۱ نیت و برای آیفون X عدد ۶۴۰ نیت ثبت شده.
در بررسی هم که همین سایت انجام داد، متاسفانه از تمام قدرت S9 استفاده نشد. چون S9 در صورت فعال شدن قابلیت High Performance میتونه تا ۱۰ درصد نور صفحه نمایش رو بیشتر کنه.

طبق بررسی فون آرنا، در حال حاضر LG G7 با ۹۸۷ نیت بالاترین هست.

ahmad

تو بررسی جی اس ام هم آیفون ایکس رو روشنتر گفتن

دکتر رسول آریان

خب ابتدای کامنتم عرض کردم‌.
بستگی به نظر منبع بررسی کننده داره.
تحت شرایط مختلفی تست میکنن.

دکتر رسول آریان

آره ماشالله انقدر کارش درسته که در به در دنبال تولید کنندگان صفحه نمایش هست. دست به دامن کره ای ها. یعنی سامسونگ و LG. اپل برای تولید سخت افزارهاش مستقل نیست. اما شما یک شرکتی مثل سامسونگ رو نگاه کن. اکثر قطعات و لوازم مورد نیاز گوشی های خودش رو خودش طراحی و خودش میسازه.

کهکشان

دوست عزیز شما انگار در جریان نیستین که صفحه نمایش اس 9 بهترین نوع صفحه نمایش معرفی شد یکم مطالعه کنید بد نیست

mostafa3

بهانه ای برای افزایش قیمت گوشیهای سایز کوچکش

به نظر میاد فقط سونی و HTC هستن که پیمان نامه ابدی بستن با سازندگان LCD

mTAAHAAm

روند استفاده از نمایشگر های اولد در حال افزایشه

mTAAHAAm

پس این نظریه که اولد از LCD بهتره تقویت می شه

کهکشان

یادم میاد یه زمانی به ضد سامسونگیا میگفتم آینده مال اولده بهم میخندیدن حالا نوبت منه که بهشون بخندم

دکتر رسول آریان

به خاطر سواد کم و تعصب هست.
اگر یکم در مورد تکنولوژی و نحوه ساخت و مزایا و معایب اونها مطالعه بشه، خودشون به این نتیجه میرسن که اولدها بهترن.

واقعا یک دقیقه تجسم کنید که شرکت های ژاپنی و کره ای به اپل نمایشگر ندن. سرنوشت تولید انبوه آیفون ها چی میشه؟

منتها شرکت ها برای سود خودشون، به اپل نمایشگر میفروشن. اپل با این همه ابهت اگر فقط ۶ ماه بهش نمایشگر نفروشن، کلی از بازارش رو از دست میده و کلی از سهامش سقوط میکنه.

کهکشان

یا اینکه شرکت تایوانی tsmc و سامسونگ بهش پردازنده ندن یا سونی بهش سنسور دوربین نده ! یا کوالکام بهش مودم نده یا کارخانه فاکسکان تو چین دیگه برای اپل کار نکنه
اونوقت اپل باید بیاد سر چهارراه ها لنگ بفروشه
تنها شرکتی که از 0 تا 100 ( غیر از اندروید خام ) محصولاتشو خودش میزنه سامسونگه
بقیه بیشتر مونتاژ کارن

Peiman

سه گوشی در سه سایز متفاوت به چه درد میخوره؟؟؟? گیج شدم یکم . یعنی الان تفاوت گوشی ۶,۱ اینچی با گوشی ۵,۸ اینچی در جنس قاب پشتی گوشیه؟

علی شیخ زاده

اینا سیاسته واسه فروش بیشتر

علی شیخ زاده

به نظر من ایفونی که قراره شهریور معرفی بشه و تقریبا یکی دو ماه پایانی سال عرضه بشه نباید اسم ۲۰۱۸ روش گذاشت شما به ایفون ۱۰ توجه کنید تقریبا دو ماه اخر ۲۰۱۷ عرضه شد ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)