حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژر ۵۰ واتی Super VOOC اوپو فایند ایکس نسخه لامبورگینی فوق العاده است

نوشته

5 سال قبل | 15 دیدگاه | اوپو

شارژ شدن سریع موبایل همان‌قدر اهمیت دارد که ماندگاری باتری آن! وقتی موبایل شما تنها در ۳۰ دقیقه تا ۹۳ درصد شارژ شود، دیگر چه می خواهید؟! سرعت شارژر ۵۰ واتی Super VOOC اوپو فایند ایکس نسخه لامبورگینی فوق العاده است و دقیقا این موبایل را در مدت ۳۰ دقیقه ۹۳% شارژ می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عملکرد شارژر Super VOOC اوپو را بررسی کنیم.

حدودا سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم اوپو فایند ایکس لامبورگینی با قیمت 2000 دلار و شارژ شدن تنها در 35 دقیقه عرضه می شود. بله، این ادعا کاملا صحیح است و حتی می توان گفت در بررسی Gsmarena شارژر Super VOOC اوپو فایند ایکس لامبورگینی، باتری 3300 میلی آمپری دستگاه در مدت 34 دقیقه شارژ کامل شده است! تشویق به حالت ایستاده لطفا!

نمودار سرعت شارژ شدن اوپو فایند ایکس لامبورگینی را با شارژر Super VOOC را می توانید ببینید:

 

خب خب! اجازه بدهید موضوعی را با شما در میان بگذاریم که دوباره شگفت زده شوید. حقیقت این است که شارژر Super VOOC اوپو فایند ایکس لامبورگینی حتی در حالت استفاده کردن از دستگاه نیز سرعت بسیار نزدیک به حالت نمایشگر خاموش خواهد بود. جالب است بدانید که شارژر خیلی از لپ‌تاپ ها ۴۰ واتی است اما شارژر اوپو فایند ایکس لامبورگینی ۵۰ واتی طراحی شده و منبع گرمای اصلی آن در سرشارژر مدیریت می شود.

اما اجازه بدهید عملکرد شارژر سریع Super VOOC اوپو فایند ایکس لامبورگینی را در مقایسه با رقبا ببینیم:

همانطور که مشاهده می کنید مشخصا عملکرد اوپو با شارژر سریع ۵۰ واتی که در جعبه همراه با فایند ایکس لامبورگینی ارایه می کند، اساسا بی نظیر است!

نظر شما چیست؟ امیدواریم این عملکرد به زودی به همه موبایل ها اضافه شود چون واقعا حیاتی است.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

واقعا شگفت انگیزه اگه صدمه ای به گوشی و صاحب گوشی وارد نکنه

Shiral

شگفت انگیز که واقعا هست اما خوب پولش هم شگفت آوره!!!!۲۰۰۰دلاره یا من اشتباه میکنم؟!
فکرشو بکنید سی میلیون برای یک برند البته خوب چینی ؟بنظرتان تعداد خریداران اش در ایران چند عدد میتوانند بشن؟به صد تا میرسند؟!

علی شیخ زاده

حرف من در مورد فناوری بکار رفته در این گوشی بود بدون درنظر گرفتن قیمت و ملیت برند

Shiral

قطعا نقطه عطفی است و این عالیه

REZA

توی ایران میتونم بگم شاید پنج درصد اونایی که حاضرن پول واسه گوشی بدن اصلا شارژ سریع واسشون مهم نیست مهم برنده که این برند فک میکنم تو ایران اصلا فروش نداشته باشه

Genesis

اگه براشون مهم بود که میلیونی آیفون نمیخریدن

siavash-t

سرعت که واقعا خیلی خوبه. ولی واقعا در دراز مدت برای موبایل و صاحبش نداره؟

siavash-t

*ضرر نداره؟

Pouya

والا همین فست شارژ سامم حس میکنم وقتی با فست شارژ میکنم زودتر خالی میکنه اینکه جای خود داره
_______
نمیگم بده ها خیلی هم خوبه ولی به نظر من فست شارژ چیزی نیستش که همیشه ادم فعال بزارتش مال وقتیه که میخوایم بریم بیرون شارژ نداریم یا به هر دلیلی عجله داریم که سریعا شارژ شه نه اینکه همیشه سریع شارژ کنیم
البته نظر منه و هر کس میتونه نظر خودشو داشته باشه و نظرشم محترمه ولی من ک یه بار با فست شارژش کردم احساس کردم کمتر شارژ نگه داشت دیگه برا همیشه فعالش نکردم از تنظیمات فست شارژ رو خاموش کردم اگر عجله داشتم اونوقت با فست شارژ میکنم

siavash-t

والا من تقریبا همیشه از موقعی که گوشی ام رو خریدم، گزینه شارژ سریع روشن بوده. چون از دیر شارژ شدن متنفرم.تو یکی دو باری که من شارژ عادی رو امتحان کردم، تفاوت خاصی بین بازدهی این ۲ حالت شارژ ندیدم. نمی دونم. شاید گوشی به گوشی و مدل به مدل فرق می کنه. همین الان هم یه تبلت متوسط دارم که این قابلیت رو نداره و عملا ۳-۴ ساعتی طول می کشه که شارژش کامل بشه که این برای من زجرآوره! نمی دونم به اطلاعات نرم افزاری میشه کاملا اطمینان کرد یا نه. ولی بعد از حدودا ۳ سال استفاده از گوشی ام نرم افزار میگه که ۹۱-۹۲ درصد باتری سالمه، یعنی میشه بگی که تو ۳ سال باتری گوشی تقریبا ۱۰ درصد ظرفیت خودش رو از دست داده که به نظر من خوبه. البته اینم بگم که فکر نمی کنم تا چندین مدت دیگه بتونم گوشی جدیدی بخرم! قبلا یه مقدار پول داشتم. گوشی ای که مد نظرم بود از ۴ تومن شده بود ۶ تومن! الان هم که ۹۶۰۰ه! برای اینکه بهش دیگه ارز دولتی تعلق نمی گیره، دیگه فکر نکنم قیمت گوشی ها پایین بیاد!

Pouya

من با استفاده تقریبا سنگینی که از اس ۹ دارم روزی یک بار میزنم شارژ یه بار قرار شد بریم مهمونی شارژ نداشتم با فست شارژ کردم اون روز دوبار خالی کرد!والا دیگه میترسم ازش استفاده کنم

siavash-t

می گم.‌با یقین نمی تونم بگم. ولی بیشتر این شارژ تموم کردنا معمولا تقصیر برنامه هاست. برنامه ها و حتی بعضی بازیها به اصطلاح استاندارد نیستند.‌یعنی دولوپرش به این توجه نکرده که مصرف شارژ باتری توسط برنامه یا بازی کنترل شده باشه. این برنامه ها یا بازیها حتی تو بک‌گراند هم مصرف بالایی دارند و باعث‌می شه میزان سرعت خالی کردن امروز گوشی با دیروز تفاوت داشته باشه. من مشکل شما رو تو شارژ گوشی تنها موقعی داشتم که موقع شارژ با گوشی کار می کردم. اونم نه کار کردن عادی، کار کردن و مصرف سنگین.

Pouya

ن من کلا از روز اول گوشیو خاموش میکنم میزنم شارژ

Milad7

فست شارژ در بلند مدت باتري رو داغون ميكنه?

Genesis

هنوز در حد سرعت شارژ عالی آیفون اکس ضربدر نیست?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)