حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک بروشور گوگل شامل Google Home Hub، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال لو رفت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال شایعات فراوانی داشتند و همین دیشب بود که در ترنجی دیدیم بسته بندی پیکسل 3 ایکس ال لو رفت. خب این اطلاعات لو رفته جدید از محصولات ساخت گوگل شامل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال هم می شود اما علاوه بر آن ها و گوگل هوم مینی (Google home mini) شاهد ارایه گوگل هوم هاب (Google Home Hub) هم هستیم. امروز یک بروشور گوگل شامل Google Home Hub، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال لو رفته و در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گوگل هوم هاب

گوگل هوم هاب

گوگل هوم هاب

پیش از این یک شایعه درباره گوگل هوم هاب (Google Home Hub) منتشر شده بود که متاسفانه فرصت نشد آن را پوشش دهیم ولی حالا که صحبت آن است، تصاویر آن شایعه را هم مرور می کنیم. گوگل هوم هاب همانطور که نامش پیداست در دسته بلندگوهای هوشمند خانگی Google Home قرار می گیرد و یک نمایشگر لمسی دارد. این نما که بالاتر می بینید، نمای کناری گوگل هوم هاب است و تصاویر پایینی نمای جلویی آن را نشان می دانند دهند:

گوگل هوم هاب اسمارت دیسپلی

گوگل هوم هاب اسمارت دیسپلی

گوگل هوم هاب

گوگل هوم هاب

اما در این بروشور فقط گوگل هوم هاب و گوگل هوم مینی دیده نمی شوند بلکه پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال نیز حضور دارند. اینجا نکته ویژه ای به جز چند ویژگی نرم افزاری و قبلا دیده شده برای عکاسی سلفی (Top Shot) یا ساکت کردن موبایل هنگام زنگ خوردن یا غیره (Flip to shhh) می توان یک نکته عجیب را دید! به تصویر زیر توجه کنید:

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال

اشتراک ۶ ماهه اپل موزیک؟!

اشتراک ۶ ماهه اپل موزیک؟! این واقعا عجیب است! اولا گوگل خودش سرویس های موسیقی گوگل پلی موزیک و یوتیوب موزیک را دارد! دوماً ارایه دهنده های ثالث قوی مانند اسپاتیفای هم موجود هستند. واقعا چرا اشتراک ۶ ماهه اپل موزیک گوگل؟!

به هر حال این بروشوری لو رفته از محصولات سخت افزاری ساخت گوگل است که اطلاعات جالبی را ارایه کرد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)