حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک پیکسل 3 ایکس ال در Antutu منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | بنچمارک، تست، شایعات، گوگل

پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) از جهات مختلف لو رفته و هر بار فکر می کنیم همه چیز را درباره آن می دانیم تا اینکه یک شایعه دیگر درباره آن منتشر می شود و می بینیم که آن را نمی دانسته ایم. امشب بنچمارک پیکسل 3 ایکس ال در Antutu منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

می دانیم که گوگل پیکسل 3 ایکس ال همانند دیگر پرچمدارهای 2018 از چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 استفاده می کند. پیش از این که به بنچمارک پیکسل 3 ایکس ال در Antutu بپردازیم، بد نیست مشخصات سخت افزاری آن را در نرم افزار AIDA64 ببینیم:

گوگل در پیکسل 3 ایکس ال علاوه بر اینکه همچنان به دوربین تکی اعتقاد دارد به حافظه رم 4 گیگابایتی نیز معتقد است و با همین میزان حافظه رم، حافظه داخلی 128 گیگابایتی ارایه می کند. بنچمارک گوگل پیکسل 3 ایکس ال در Antutu از قرار زیر است:

به صورت کلی امتیاز 217 هزار در بنچمارک Antutu برای پیکسل 3 ایکس ال خیلی خوب نیست و در مقایسه با امتیاز دیگر پرچمدارها اسنپدارگون 845 پایین تر است اما گوگل نشان داده که بنچمارک واقعا اهمیت زیادی ندارد و اگر بهترین عملکرد اندروید (نه لزوما پر امکانات ترین) را تجربه کنید، روی پیکسل های همین شرکت است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید از نظر سخت افزاری، پیکسل 3 ایکس ال برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAVAD

“روی پیکسل های همیشه شرکت است” دیگه چیه لطفا اصلاح کنید

پ.ن : این چه امتیازه گوشی من شیائومی می 6 با اسنپ 835 بنچمارکش 210000 میشه این احتمالا رسمی نیس یا فرکانس پردازنده پایینه وگرنه اسنپ 845 رو گوشی های دیگه امتیاز خیلی بهتری میگیره، گرچه که بنچمارک همه چیز نیس ولی خب دلیل نمیشه امتیازش خیلی پایینتر از بقیه باشه

BeFair

گوگل چیز دیگه هم مونده!؟

کهکشان

بنچمارک بالای ۱۵۰ هزار دیگه تشخیص قدرت دستگاه برای کاربر محسوس نیست !
قدرت همه عالین
بهینگی و کم مصرف بودن مهمتره

علی شیخ زاده

معرفی به سبک گوگل فقط?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)