حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix 3) بدون حاشیه لبه پایین تاریخ ۲۴ شهریور معرفی می شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شنبه آخرین هفته شهریور، وقتی که غصه پایان تابستان بر شما چیره شده است به نظر می رسد قرار است با شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) هیجان زده شوید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به پوستر لو رفته Mi Mix 3 با لبه پایین بدون حاشیه و تاریخ معرفی رسمی آن داشته باشیم.

همانطور که در تصویر اصلی موفق می‌بینید یک موبایل بدون حاشیه نحوه پایین درست شبیه به آنچه که در آیفون X دیدیم نشان داده می شود. تاکنون شرکت های اندرویدی تلاش خود را داشتم تا از بریدگی نمایشگر آیفون X الهام بگیرند اما هیچکدام نتوانستند حاشیه لبه پایین را نزدیک به صفر برساند و با حاشیه های لبه راست و چپ برابر کنند. در حقیقت دلیل ناتوانی در فناوری پیشرفته و استفاده از پنل اولد خمیده در آیفون X دیده می شود و فعلا هیچ شرکتی به آن دست پیدا نکرده است.

در حقیقت حاشیه‌های نمایشگر در این پوستر آنقدر کم است که کمی باوران سخت است! پیش از این شنیده بودیم که می میکس ۳ بدون بریدگی نمایشگر و با دوربین سلفی بالا جهنده ارائه خواهد شد. اگر این شایعه درست باشد می میکس ۳ به اولین موبایلی تبدیل می‌شود که احتمالا هر چهار لبه آن حاشیه برابر خواهد داشت. شخصا از خانواده‌ای که عنوان اولین موبایل کم حاشیه‌ای دنیا را در مقیاس تجاری یدک می‌کشد کمتر از این هم انتظار نداریم. در حقیقت شایعات پیشین کمی ناامیدکننده بودند.

تاریخ ۱۵ سپتامبر برابر با ۲۴ شهریور روی این پوستر درج شده که احتمالا تاریخ معرفی شیائومی می میکس ۳ خواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید می میکس ۳ بتواند مانند نسل اول خود جذابیت بالایی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

عالیه

علی شیخ زاده

تب گوشی های بی حاشیه رو همین می میکس بوجود اورد

Amir Hossein

بزودی کاهش حاشیه لبه پایین به ترند جدیدی تبدیل میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)