حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر وان پلاس 6T با اشاره به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، وان‌پلاس

تقریبا دو هفته ای هست که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر وان پلاس 6T رسما تایید شده و ما درباره حضور آن در پرچمدار نیمه دوم 2018 وان پلاس مطمئن هستیم اما امشب تیزر وان پلاس 6T با اشاره به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

این تیزر ویدیویی کوتاه 5 ثانیه ای به ما بخش پایینی نمایشگر وان پلاس 6T را نشان می دهد. جایی که شاید اگر در نگاه اول به آن توجه کنید، مثل بعضی ها در توییتر عنوان کنید که لبه پایین بدون حاشیه شده است. اما بیشتر توجه کنید، منبع نوری از لبه پایین باعث شده که حاشیه لبه پایین با لبه های کناری یکسان به نظر برسد.

با توجه به متن توییت می توان متوجه شد اشاره مستقیم به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر وان پلاس 6T است، آن ها عنوان می کنند که: “یک نوآوری کلیدی زیر سطح قرار گرفته است” و این مشخصا به هیچ چیز دیگر نمی تواند اشاره داشته باشد. جالب است که بازخورد خیلی از کاربران بیشتر پیرامون این موضوع بود که وان پلاس 6T جک ۳.۵ میلی متری صدا ندارد و اعتراض خود را به این تصمیم احتمالی وان پلاس اعلام داشتند.

به هر حال تا 25 مهرماه فاصله زیادی وجود ندارد و می توانیم منتظر رونمایی رسمی وان پلاس 6T باشیم. البته که تا آن روز شاهد شایعات بیشتر خواهیم بود و اطلاعات بیشتری درباره آن به دست می آید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

باید منتظر بود اگرچه‌ معتقدم وان پلاس دیگه مثل روزای اولش خبرساز نیست.از دوربین این گوشی و نویز بالای عکاسی در شبش در سری پنج زده شدم

BeFair

وان پلاس واقعا پیشرفت خوبی داشته و روزگاری دوست داشتم یکی از موبایل هاشو بخرم ولی خب دیگه الان بخوامم نمیشه بخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)