حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب پیکسل ۲ ایکس ال برای پیکسل ۳ ایکس ال قابل استفاده نیست

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، گوگل

درباره پرچمدار های ۲۰۱۸ گوگل به خصوص پیکسل ۳ ایکس ال خیلی شایعات شنیده ایم و شاید تصور شود که دیگر چیز جدیدی درباره آن ها درز نمی کند اما کار نشد ندارد! امروز مشخص شده است که قاب پیکسل ۲ ایکس ال برای پیکسل ۳ ایکس ال قابل استفاده نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیش از این در ترنجی خوانده بودیم که قاب آیفون X برای آیفون Xs به خوبی قابل استفاده نیست و بالعکس. آنجا خیلی از کاربران گفتند که چنین چیزی اهمیت ویژه ای ندارد و قرار نیست که قاب موبایل نسل قبلی با نسل جدید سازگار باشد. نظر ما هم قطعا همین است اما در صورتی که تغییر طراحی زیاد باشد نه صرفا اینکه تغییرات میلی متری در همان طراحی تکراری باعث عدم تطابق شود. حالا به نظر می رسد که درباره پرچمدار ۲۰۱۸ گوگل هم همین تصمیم گرفته شده و قاب پیکسل ۲ ایکس ال برای پیکسل ۳ ایکس ال قابل استفاده نیست.

از آنجا که همه اطلاعات مربوط به پیکسل ۳ ایکس ال لو رفته خیلی عجیب نیست که قاب های آن نیز در دسترس باشند. گالری تصاویر زیر قاب های پیکسل ۳ ایکس ال را روی پیکسل ۲ ایکس ال نشان می دهند:

این به ما می گوید که قاب پیکسل ۲ ایکس ال برای پیکسل ۳ ایکس ال قابل استفاده نیست و بالعکس. همانطور که بالاتر گفتیم با توجه به تغییرات جزیی طراحی، تفاوت های میلی متری که لزومی هم ندارد، عجیب است و مفهوم مثبتی را منتقل نمی کند. نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خیلی بحرانی نیست موضوع ولی عقلانی بود سازگار می بود

Amir7090

طرف هزار دلار میده بابت گوشی دیگه حالا ۳۰ دلارم قابشو میگیره
این دیگه چه بازیه مسخره ای راه انداختن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)