حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جایزه بزرگ PUBG Mobile Star Challenge برابر 200 هزار دلار خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | بازی

بازی های سبک Battle Royal این روزها طرفدار زیادی دارند. از Fortnite با نگاهی فانتزی تر به جنگ تا PUBG با نگاهی واقعی تر به آن بازی های جذابی هستند که روی موبایل های هوشمند راه پیدا کرده اند و مخاطبین خوبی برای خود دست و پا کرده اند. سامسونگ این موضوع را خوب می دانیم و با عرضه گلکسی نوت 9 ابتدا با Epic Games و عنوان Fortnite آغاز کرد و حالا با همکاری Tencent Games مجموعا 600 هزار دلار جایزه برای PUBG Mobile Star Challenge در نظر گرفته اند! جایزه بزرگ PUBG Mobile Star Challenge برای جوخه اول جهانی برابر 200 هزار دلار خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

جایزه بزرگی است، 200 هزار دلار برای هر کشوری و در هر بازاری بسیار زیاد و است و این روزها برای ما خیلی خیلی زیاد تر به نظر می رسد! از شرایط قرار گرفتن در این جوخه ها حداقل داشتن 1000 دنبال کننده در شبکه های پخش آنلاین محتوا بازی است. آن ها کشورهای جهان را به 6 منطقه تقسیم کرده اند که عبارت است از:

امریکای شمالی
امریکای جنوبی
آسیا
اروپا
کره و ژاپن
چین

بله حتما شما هم می گویید که چرا دو گزینه آخر از آسیا جدا شده است و دلیل شاید تعداد بیشتر کاربر در آن مناطق باشد. اما جوایز PUBG Mobile Star Challenge به چه صورت خواهد بود؟

برنده جهانی: 200 هزاردلار
رتبه دوم جهانی: 100 هزار دلار
رتبه سوم جهانی: 50 هزار دلار

برنده ناحیه ای: 20 هزار دلار
رتبه دوم ناحیه ای: 15 هزار دلار
رتبه سوم ناحیه ای: 10 هزار دلار

این چالش در کیف (kiev) اوکراین تاریه 29 تا 30 سپتامبر (3 روز دیگر) آغاز و در پایان سال 2018 در دوبی به پایان خواهد رسید. اهل PUBG Mobile هستید؟ اگر حرفه ای بازی می کنید، این یک فرصت بسیار خوب برای لذت بردن از بازی است!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.k77

من z3 دارم. این بازی رو چند روز پیش دانلود کردم به کندی اجرا کرد گوشیم پاکش کردم

REZA

رو ام٨ هم گاهی لگ داشت گرافیک و کم کن،ولی بازم لگ و داره

اقا من درست متوجه نشدم میخوان مسابقه راه بندازن؟یا با توجه به رنکه

REZA

یچیز دیگه قبلاگفته بودید فیلتر شده و من گفتم واسم فیلتر نشده،ولی بعد یه هفته واسه منم فقط با تغییر dnsمیومد

علی شیخ زاده

۲۰۰.۰۰۰ دلار به پول ما میشه نزدیک ۳.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومن امیدوارم یه ایرانی برنده این جایزه باشه این روزا فقط یه همچین جایزه ای میتونه دل یه ایرانی رو به زندگی خوش کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)