حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید وان پلاس 6T دوربین دوگانه را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

دو هفته پیش در ترنجی خواندیم وان پلاس 6T یک ارتقا بزرگ نسبت به وان پلاس 6 خواهد بود. همچنین پس از آن حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر وان پلاس 6T رسما تایید شد. یکی از بزرگترین شایعات درباره وان پلاس 6T دوربین سه گانه بود که حالا به نظر می رسد اشتباه است و چند مدرک از جمله رندر جدید وان پلاس 6T دوربین دوگانه را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین دوگانه وان پلاس 6T

دوربین دوگانه وان پلاس 6T

همانطور که در رندر بالا می بینید، تنها یک دوربین دوگانه برای وان پلاس 6T دیده می شود. این لزوما بد نیست اما شایعه دوربین سه گانه شبیه به اوپو R17 پرو برای وان پلاس ۶ تی خیلی جذاب بود. در این رندر همانند رندرهای دیگر که در ادامه از قاب های وان پلاس 6T خواهیم دید، یک طراحی واحد عنوان شده و می توان آن را باور کرد.

موضوع دوم که در تمام این رندرها قابل توجه است، عدم حضور حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی است. این موضوع با توجه به تایید رسمی وان پلاس مبنی بر استفاده از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر در وان پلاس 6T طبیعی است.

علاوه بر آن نام وان پلاس 6T در پوستر آمازون تایید می شود. همچنین ایرباد Type C آن نیز دیده می شود. این به نوعی مشخص می کند که طبق معمول پرچمدار وان پلاس بدون هندزفری درون جعبه عرضه می شود. در نهایت از این پوستر آمازون می توان دریافت که وان پلاس 6T به زودی رونمایی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ در نهایت وان پلاس ۶ تی با دوربین دوگانه ارایه می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

این شایعات هستند که توقع رو میبرن بالا و وقتی برآورده نشه، می خوره تو ذوق آدم

علی شیخ زاده

چه فرقی داره وقتی فقط میتونیم خواننده باشیم تو ایران

BeFair

حرفت بیراه نیست رفیق

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)