حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید هوآوی میت 20 و تایید طراحی مربعی دوربین سه گانه

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

ما تقریبا می دانیم که طراحی هوآوی میت 20 و هوآوی میت 20 پرو به چه صورت است اما خب هوآوی طبق روال همیشه تیزرهای خود را منتشر می کند تا به روز معرفی یعنی 24 مهرماه برسیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تیزر ویدیویی کوتاه را با هم ببینیم.

طراحی مربعی دوربین سه گانه هوآوی میت 20 یکی از زیباترین طراحی هایی است که شخصا دیده ام. شاید علاقه ذهن انسان به طراحی متقارن مربعی یکی از این دلایل باشد. بله، درست است، درون این کادر مربعی تقارن ویژه ای وجود ندارد چون یک فلاش LED و البته کمبود دوربین چهارم این تقارن را بهم زده است اما به صورت کلی یک پک جذاب، حداقل برای من است، نظر شما چیست؟

مشخصا هوآوی در این تیزر با افتخار به “جدید” بودن طراحی و ارتقا ویژه در دوربین و چیپست نسبت به موبایل موفق هوآوی میت 10 اشاره دارد و این تیزر متمرکز بر دوربین را برای هوآوی میت 20 یا میت 20 پرو منتشر کرده است. مشخصا تا روز معرفی شاهد این دست تیزرها خواهیم بود و اشاره غیر مستقیم به ویژگی های برتر آن خواهند داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر رونمایی هوآوی در مهرماه پر مراسم امسال، هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

شدیدا منتظر روز معرفیشم
به احتمال خیلی زیاد بهترین گوشی ۲۰۱۸ میشه در کنار ایفون تن اس مکس

Yohan

دقیقا منم منتظرم ببینم این شرکت اینبار چطور میخواد همه رو غافلگیر بکنه،و افتخار سریP20 رو تکرار کنه.انتطاراتی مثل اسلو موشن قوی تر و البته با کمک هوش مصنوعی! و قطعا در مورد حالت های عکاسی مثلHDR و عکاسی در نور کم هم بهبود هایی خواهد داشت.فضا کلیپ هم محیط کویر بود که احتمال داره استاندارد بدنه گوشی رو هم شاید ارتقا داده باشه

Pouya

اقای ع.طایی فک کنم یه نگاهی به کامنتای دو پست عقب تر بندازید بهتره هم نیاز به پاک کردن برخی کامنتا داره هم یه تذکر لازم هست??

Ebinem

معرفی میت 20 پرو یک تو دهنی محکم به سامسونگ خواهد بود.

دکتر رسول آریان

حالا چرا نگفتی آیفون؟
چون خودتم میدونی سامسونگ توی اوج هست.

BeFair

دستگاه جذابی خواهد بود و یادم نمیاد اینقدر منتظر معرفی موبایل هواوی بوده باشم!

Mortazavi

امیدوارم این بار روی الگوریتم دوربین کار کنه تا بتونه از حداکثر قدرت ابرسنسور ۲۰ مگاپیکسلیش استفاده کنه

Mortazavi

ببخشید ۴۰ مگاپیکسلیش

به نظر من این سنسور با تکنولوژی ادغام پیکسل اگه با دیافراگم دوگانه ترکیب بشه بهترین عکسهارو تو هر نوری میده و نیاز به هیچ دوربین اضافه ای نداره و نهایت یه دوربین دوم واسه پرتره و زوم ۳ یا ۲ ازش یه پکیج خیلی خیلی کامل میسازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)