حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ساده گوگل برای پیکسل 3 در فروشگاه اینترنتی آن ها

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | گوگل

گوگل به شکلی رفتار می کنم که گویی واقعا ما هیچ چیز از پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال نمی دانیم! غافل از اینکه آنباکسینگ گوگل پیکسل 3 ایکس ال را در یک ویدیو HD دیده ایم و همه چیز بر ما عیان است. به هر حال آن ها طبق نقشه پیش می روند و همانطور که یک هفته پیش با تیزر رسمی تاریخ معرفی پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل ۳ یعنی 17 مهرماه مشخص شد، این بار در فروشگاه اینترنتی گوگل شاهد یک صفحه ویژه پیکسل 3 هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این تیزر پیکسل 3 در فروشگاه اینترنتی گوگل واقعا ساده است و فقط یک عدد 3 را می بینیم و دیگر هیچ! شما می توانید ر صفحه آن ثبت نام کنید تا اخبار جدید درباره آن به شما ارایه شود و وقتی معرفی شد خبردار شوید. ما درباره مراسن 17 مهرماه گوگل می دانیم که می دانیم که ساعت پیکسل یا همان پیکسل واچ در کنار نخواهد بود و فعلا مهم ترین بخش این معرفی دو موبایل هستند که ما همه چیز را درباره آن ها می دانیم.

درباره مشخصات سخت افزاری مثلا باتری پیکسل 3 ایکس ال برابر 3430 میلی آمپر عنوان می شود، اندازه نمایشگر 6.71 اینچ است، رزلوشن QHD+ خواهد بود و البته چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 را نیز شاهد هستیم. اگر دوست دارید همین حالا اطلاعات زیادی درباره پیکسل 3 ایکس ال داشته باشید حتما مطلب 3 هفته پیش ما در ترنجی یعنی ابر افشاگری گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) را بخوانید.

نظر شما چیست؟ هیجانی برای مراسم باقی مانده است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

عجب این Google هم نرمال نمیزنه

mostafa3

تست دوربین Galaxy j2 pro 2018
هم منتشر شد dxomark

ahmad

بیچاره گوگل با چه رویی این کارو کرده بررسی گوشیش هم منتشر شده تازه داره تیزر میده

Amir Hossein

باید تو اول تیزر بنویسن آنچه عیان است چه حاجت به بیان است?
واسه همین تیزر هم خیلی به زحمت افتاده?

دکتر رسول آریان

خخخ

Yohan

شاید واسه ایجاد هیجان یا سورپرایز یه آپشن جدید بهش اضافه کنه و یا موارد خاصی که برای پیکسل۳ اضافه کرده رو بخواد شرح بده.مثلا ترفند ها ویژگی نرم افزاری.کاش حالا که همه چیز رو شده بخواد یه چیز جدید اضافه کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)