حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون Xs مکس، آیفون Xs و آیفون Xr به همراه اپل واچ 44 میلی متری در وب سایت اپل دیده شدند

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

از لو رفتن های لحظه آخری و پر هیجان می توان به باز شدن قفل نام گذاری آیفون های 2018 اشاره کرد. حدودا یک سالی هست که می دانیم آیفون های 2018 سه دستگاه و با چه مشخصات کلی هستند اما نام صحیحی برای آن ها وجود نداشت. این اواخر هم چند نام برای این دستگاه ها عنوان شد اما حالا جمع بندی کلی و صحیح این جاست چون آیفون Xs مکس، آیفون Xs و آیفون Xr به همراه اپل واچ 44 میلی متری در وب سایت اپل دیده شدند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل پس از 5 سال تصمیم به بازنشستگی پسوند پلاس گرفته (آ … بیچاره برندهایی که پلاس را به این دلیل انتخاب کرده بودند) و حالا گویا به آیفون 6.5 اینچی OLED باید بگوییم آیفون Xs مکس که تلفظ فارسی صحیح آن احتمالا باید آیفون تن اس مکس باشد مگر اینکه اپل هم از این تلفط و نیت خسته شده باشد و X را به جای “تن” همان “ایکس” بخواند!

آیفون Xs نام آیفون جایگزین کننده آیفون X است که قابل پیش بینی ترین نام این 3 آیفون بود. در نهایت آیفون Xr که قرار است آیفون ارزان 6.1 اینچی LCD و تک دوربینه اپل باشد و پیش از این نام های آیفون 9 و آیفون Xc برای آن عنوان شده بود.

اپل واچ 44 میلی متری

موضوعی که پیش از این درباره آن صحبت نشده بود، اپل واچ های جدید است که احتمالا به دلیل کم حاشیه شدن کمی اندازه نمایشگر آن ها بزرگتر شده و حالا به جای 38 و 42 میلی متری، 40 و 44 میلی متری نامیده خواهند شد.

نظر شما چیست؟ این نام گذاری جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

آ … بیچاره برندهایی که پلاس را به این دلیل انتخاب کرده بودند)????

کاری نداره خیلی سریع به پسوند مکس تغییر میدن

pouya

“بیچاره برندهایی که پلاس را به این دلیل انتخاب کرده بودند”

عجب تیکه ای بود 🙂

بی صبرانه منتظر معرفی هستیم

BeFair

ایول به نگارش آقای عطایی و‌ از سوی دیگر امان از کاریزمای اپل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)