حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ نقره ای گلکسی نوت 9 به زودی عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

یک ماه پیش و با معرفی گلکسی نوت 9 رنگ های آن رسما مشخص شدند. رنگ های مشکی، آبی، بنفش و مسی (قهوه ای) از جمله این رنگ ها بودند و سفید همچنان رنگ غايب برای پرچمدارهای سامسونگ خواهد بود. حالا خبر می رسد که برای بازار امریکا رنگ نقره ای گلکسی نوت 9 به زودی عرضه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی نوت 9 نقره ای

گلکسی نوت 9 نقره ای

رنگ نقره ای گلکسی نوت 9 پیش از معرفی آن به وسیله قلم S Pen لو رفته بود اما به هر دلیل نامشخصی، سامسونگ این رنگ را در معرفی رسمی ارایه نکرد. رنگ نقره ای گلکسی نوت 5 را اگر به یاد داشته باشید، رنگ زیبایی بود اما این رنگ نقره ای گلکسی نوت 9 به نظر با آن متفاوت است و از دور حداقل شاید سعی در شبیه سازی آلومینیوم بورِس خورده دارد، چیزی شبیه به رنگ نقره ای گلکسی اس 3 البته شاید این موضوع مربوط به کیفیت رندر ارایه شده مربوط باشد.

عموما سامسونگ عادت دارد که پس از معرفی رسمی، رنگ های جدیدی را ارایه می کند تا دوباره بازار نگاه ویژه ای به آن داشته باشد. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید رنگ نقره گلکسی نوت 9 رنگ جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

تو گوشی های دوگانه سامسونگ (مخصوصا نوت ۸)مشکی به نظرم قشنگ تره ولی تک دوربینه ها (مثل اس ۹) کار کردم تو نمایندگیا من خاکستریشو خیلی دوس داشتم اس ۸ هم ارکید گریش عالیه کلا گوشیه شیشه ای هر چی رنگش روشن تر میشه کمتر جای لک و چربی و اثر انگشت روش میمونه
که البته همش سلیقست

Amir Hossein

نقره ای کلن رنگیه ک به بیشتر گوشیا میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)