حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنفرانس مایکروسافت برای معرفی سرفیس های جدید 10 مهرماه خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

درست است که IFA2018 تمام شده است و پیش از آن سامسونگ هم پرچمدار نیمه دوم سال 2018 خود را معرفی کرد اما باید بدانید که سه معرفی از سه شرکت بزرگ سیلیکون ولی باقی مانده است، اپل، مایکروسافت و گوگل و دقیقا به همین ترتیب مراسم خود را برگزار خواهند کرد. امروز پس از کنفرانس 21 شهریور اپل و 17 مهر گوگل، مشخص شده که کنفرانس مایکروسافت برای معرفی سرفیس های جدید 10 مهرماه خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه صحبت کنیم.

مایکروسافت کنفرانس خود که در آن سرفیس های جدید را هم رونمایی خواهد کرد، 2 اکتبر یا همان 10 مهرماه برگزار می کند. در دعوتنامه موضوع خاصی اشاره نشده است به جز این جمله که “یک لحظه از وقت شما” حال این می تواند به بهبود سرعت و عملکرد ویندوز یا دستگاه های سخت افزاری اشاره کند یا می تواند یک درخواست ساده برای وقت دادن به مایکروسافت و رفتن به مراسم به نظر برسد! کسی چه می داند!

دستگاه های سخت افزاری مایکروسافت که احتمال رونمایی در این کنفرانس را دارند می توانند سرفیس لپتاپ باشد، سرفیس استودیو، سرفیس پرو، سرفیس بوک 2 و سرفیس هاب 2 باشند. البته شاید انتظار داشته باشید نام تبلت منعطف سرفیس با پروژه اندرومدا را نیز در این ببینید اما هیچ شایعه ای به آن اشاره نمی کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کنفرانس 10 مهرماه مایکروسافت موضوع خیلی هیجان انگیزی را می تواند ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)