حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 9 گلکسی اس 9 پلاس در دست تست است

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

به لطف آنچه که سونی درباره مراحل ارائه آپدیت اندروید به ما توضیح داده حالا می دانیم با لو رفتن یک بنچمارک از موبایلی با آپدیت جدید اندروید، آن دستگاه تقریبا نیمی از راه آپدیت را گذرانده و حالا در مراحل تست است. امروز بنچمارکی از گلکسی اس ۹ پلاس لو رفته و این یعنی آپدیت اندروید 9 گلکسی اس 9 پلاس در دست تست است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در بنچمارک بالا می بینید، گلکسی اس ۹ پلاس را با اندروید ۹ در بنچمارک می بینیم. سوال اصلی که برای ما درباره آپدیت اندروید ۹ سامسونگ وجود دارد این است که سامسونگ تصمیم دارد چطور ژست های حرکتی جدید برای ناوبری اندروید ۹ را در رابط کاربری خود یعنی  سامسونگ اکسپرینس جای دهد.

می دانیم سامسونگ تقریبا دو نسل است که همزمان با کم حاشیه شدن موبایل های خود دکمه سخت افزاری را حذف کرده است و این خود یک ریست ترم برای حافظه ماهیچه ای کاربران بود! حالا قرار است که این نحوه تعامل در اندروید ۹ کاملا عوض شود و باید منتظر ماند و دید که سامسونگ این موضوع را به شکل گوگل پیاده خواهد کرد یا خیر؟ سامسونگ عموما ایده های خوبی دارد،  مثلا در گالری گلکسی نوت ۹ با سوایپ از پایین به بالا می توانید اطلاعات تصویر را ببینید،  موضوعی که قبلا نیازمند ۳ تپ بود اما حالا فقط یک سوایپ! امیدوارم از این ایده ای کوچک و خوب در رابط کاربری اندروید ۹ که احتمالا سامسونگ اکسپرنس ۱۰ نامیده شود ببینیم و خیلی راه متفاوتی را نسبت به گوگل طی نکند!

شما چطور فکر می کنید؟ درباره تاریخ عرضه آپدیت اندروید ۹ برای گلکسی اس ۹ پلاس اطلاعات دقیقی در دست نیست اما نزدیک ترین زمان را شاید بتوان اواخر پاییز و عادی ترین آن را میانه های زمستان می توان حدس زد.

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

منتظرشم برای اس ۹ فقط یه سوال احتمال داره اس ۹ تا اندروید ۱۱ بره؟ یا مثل همیشه تا دو ورژن بعد اپدیت میشه؟گفتم شایدبه خاطر پروژه تربل که وضع اپدیت دهی بهتر میشه امیدی به ۱۱ هم باشه

Rog_Pc_Gamer

کلا سه سال اپدیت و ۴ سال امنیتی و رفع باگ رو وعده دادن همه شرکتا برای پرچمدارای ۲۰۱۸شون و حتی سامسونگ

Pouya

مرسی بابت پاسخت?? یکی بهم گفت تا ۴ سال اندرویدش اپدیت میشه که خودمم باورم نشد

آقای عطا.یی فکر کنم بیشتر از دو ماه هست که این قابلیت به گالریم اضافه شده. گالری که آپدیت شد، این قابلیت هم بهش اضافه شد که با سوایپ کردن میشه اطلاعات تصاویر رو دید. چیزی نیست که صرفا مخصوص نوت ۹ باشه. روی نوت ۸ منم الان‌ هست.

Naranj

بله تمام گوشیهاش که گلکسی اپ دارند این قابلیت اضافه شده.اپ گالری و موزیک پلیر سامی واقعا خوب شدن

Genesis

منs8 داشتم توش نبود ولی چند ماه پیش 9+گرفتم از اول تو گالریش داشت
واقعا سامسونگ اکسپرینس بی نظیره تا حالا از هیچ نرم افزاری اینقدر راضی نبودم
نه رابط بی امکانات سونی
نه رابط نسبتا خوب ولی زشت اچ تی سی

Amin

خوش خبر باشی اول صبحی کلی شارژ شدیم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)