حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل نشت نور نمایشگر گلکسی نوت 9 توسط برخی کاربران گزارش شد

نوشته

5 سال قبل | 22 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، مشکلات

گلکسی نوت 9 به دست برخی پیش خرید کننده ها رسیده و برخی از آن ها مشکلی در نمایشگر آن را گزارش می کنند. طبق شنیده ها مشکل نشت نور نمایشگر گلکسی نوت 9 توسط برخی کاربران گزارش شده است. در ادامه با هم در ترنجی به آن خواهیم پرداخت.

مشکل نشت نور نمایشگر گلکسی نوت 9

مشکل نشت نور نمایشگر گلکسی نوت 9

شاید تشخیصش کمی برای شما هم سخت باشد، همانطور که برای من بود اما وقتی ببینیدش متوجه می شوید نمی شود با آن کنار آمد. به آخرین خط روشن سمت چپ توجه کنید، آن خطوط نوری است که از لبه سمت چپ نمایشگر بیرون زده است. این نشت نور از نمایشگر گلکسی نوت 9 است که برخی کاربران متوجه آن شده اند و این تصویر یکی از دستگاه های مذکور است.

این می تواند متوجه مشکلات ساخت باشد چون بین فریم فلزی و نمایشگر فاصله افتاده و نور از آن بیرون می زند. یک حدس دیگر هم وجود دارد آن این است که رنگ زیر شیشه فریم جلویی به خوبی انجام نشده و این مشکل آمده باشد. البته که این مشکل به صورت گسترده گزارش نشده و جای نگرانی نیست اما به هر حال مشکلی است وجود دارد. پیش از این شاهد گزارش مشابهی برای گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 8 هم بوده ایم که به نظر می رسد یک مشکل عمومی برای موبایل های دو لبه خمیده ساخت سامسونگ باشد.

نظر شما چیست؟‌فکر می کنید این مشکل می تواند خیلی نگران کننده باشد؟ سامسونگ هنوز بازخورد رسمی نداده است اما مسلما نمونه های مشکل دارد تعویض خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Mohammadipouya

بابا چرته میخان سامسونگ رو بکوبن??

Pouya

سامسونگ باید پاسخگو باشه با این قیمتی که برای نوت ۹ در نظر گرفته ولی تو متن به اس ۹ اشاره شد که من تا حالا همچین موردی رو ندیدم چندین سوپر گروه تو حوزه موبایل دارم و اونجا هم تا حالا ندیدم کسی این مشکل براش پیش بیاد فراگیر نباید باشه فک کنم برا تعداد محدودی باشه در هر صورت سامسونگ باید این مشکلو رفع کنه

کهکشان

فراگیر نیست داداش قبلنم ازاین صحبتا در مورد اس ۹ و نوت ۸ هم بود فقط چند مورده

Amin

من اس۹ دارم و از روز اول چنین مشکلی نداشتم.
نه این مشکل نه مشکل لمس که اون موقع خبرش رو سایتا داغ بود.

Genesis

منم s9 پلاس دارم تا حالا همچین مشکلی ندیدم
این حرفا همیشه سر معرفی همه گوشی ها هست
بعدش دیگه خبری ازشون نیست
سره s8 هم هاله قرمز بود

Pouya

کلا نمیدونم چرا ولی همیشه از سامسونگ مشکلات گزارش میشه ولی نه من نه اقوام نه دوستام نه اون هزاران نفر که تو تلگرام تو گروها هستن این مشکلات براشون پیش نیومده فقط سایه انداختن رو چند بار دیدم که بیشتر تو اس ۸ دیدم که واقعا مشکل منم خودم ۵ سالی هست کابر گوشی هاشم تا حالا هیچ کدوم از این مشکلاتو ندیدم دوستان منو به تعصب محکوم نکنن تجربه شخصیم بود

Pouya

مشکل=مشکله

Miladkheyri

خوشبختانه گوشیهایی که وارد کشور ما میشه جزو اولین گوشیهایی نیست که عرضه میشه، در ابتدا در کشورهایی مثل کره و برخی مناطق اروپا و…عرضه میشه و بعد با مشخص شدن مشکلاتش، تا حدودی رفع میشه، البته احتمال اینکه گوشیهایی که در روزهای ابتدایی معرفی، با قیمت فضایی عرضه میشن این مشکلات رو داشته باشند هست، ضمن اینکه تو یکی دیگه از سایت های همسایه کاربری بیان کردن که گوشی S9 ایشون هم همچین مشکلی داره ولی فقط در تاریکی قابل مشاهده هست.
در کل به یاد ندارم سامسونگ گوشی جدیدی معرفی کرده باشه و مشکلاتی گزارش نشده باشه.

javad1370

میگفتین ی خورده چسب بزنه نور نزنه ازش بیرون اینگ از جنس بی کیفیت سامسونگ فقط به فکر جیب خودش هستش اصلا به فکر مشتری نیستش فقط تبلیغات دورغ.

Naranj

وقتی یک گوشی چندین میلیون تولید بشه موارد مورد دار هم خواه ناخواه دیده میشه. حتی کمپانیهای مثل تویوتا و.. که ماشین هاشون گرون هم هست هر از چند گاهی فراخوان میدن برای مثلا مشکلی در ایربگ

Hadi98

من هیچ… من نگاه (-___-)

MOAZEZ

با آپدیت درست میشه??

raminkhan

اتفاقا من یه بار به صورت اتفاقی تو یه محیط تاریک این مشکلو تو نوت 8 یکی از دوستان دیدم ولی خب فکر نمیکردم مشکل باشه اعتنایی نکردم ولی انگاری مشکل ساز شده

JigSaw

خداروشکر ۱۰۰۰ دلار پولو دادم پای گوشی ای که ارزششو داره حداقل بعد ۷ ماه کوچکترین ایرادی ازش ندیدم
نه گوشی دوزاری که هنوز نیومده داره گندش درمیاد
البته از یه برند درجه چند کره ای که فقط دنبال سود و البته “احترام به مشتریه ?” بیشتر از اینم توقع نمیره
سابقه نداشته سامسونگ گوشی معرفی کنه یکیشون بی حاشیه و درست حسابی باشه
شده عادت دیگه براش
منتظر کامنت های سرشار از تعصب و زیباتون هستم دوستان ?

Genesis

ایفون اکس ارزش هزار دلار داره؟??
چیش؟
شکنندگیش؟
میکروفون مونو؟
دوربین نیم متر بیرون زده؟
سرعت شارژش؟
مدیریت رمش؟؟
یا شاید نرم افزار پر امکانات و ازادش???
همون ایفون اکس هم اول معرفی شده بود مشکل داشت
اینا هم زود رفع میشه

chalton

یه مشت بچه که کلا تو زندگیشون دو تا گوشی داشتن که باباشون واسشون خریده اونم به خاطره این که بچه خوبی بودن،میان اینجا از بزرگترین و بهترین تولید کننده موبایل بد میگن?بزارید سنتون قانونی بشه چند تا تجربه کسب کنید بعد بیاید اینجا کارشناس موبایل بشید،برند فراری با اون فراری بودنش ماشیناش مشکل پیدا کرد فراخوان داد،سامسونگ داره میلیونی گوشی تولید میکنه به خاطره حجم بالا بودن تولید ممکنه این اتفاق بیوفته،حالا این خبر که ممکنه برای خراب کردن نوت 9 باشه تا تو فروشش تأثیر بزاره که نمیزاره،هر موقع چند تا گذارش شد که همچین مشکلی داره اون موقع میشه اینجور خبرهارو تایید کرد،سامسونگ یه برند ثابت شده هست تو کیفیت الکی با این خبرهای کذب پایین نمیاد.هرچی تولید حجمش بالا باشه تعداد خرابی و مشکل هم بیشتر میشه،الان سونی رو نگاه کنید مشکلاتش کمه راحته چرا؟ چون سالی نهایتش 10 تا 12 میلیون گوشی بفروشه ولی سامسونگ امسال 320 میلیون گوشی فروخته،با این حجم تولید اولین خبری هست که امسال اومده گفتن یکی از گوشی هاش سری نوت این مشکل پیش اومده برای یکیش که اونم شایعه ای بیش نیست چون حجم گذارشات زیاد نیست.
فعلا نوت 9 پادشاه گوشی هاست تا زمان معرفی اس 10.

Naranj

سونی اخرین امار فروش سالانه اش 5 میلیون بود
درسته.سامسونگ رقیب زیاد داره مخصوصا اپل در ظاهر جواب کنایه های سامی رو نمیده ولی در خفا با توجه به قدرت رسانه ای که در امریکا در اختیار داره موارد کوچک و معمولی رو بولد میکنه و میخواد جو رو متشنج کنه.اگر نه این مورد خیلی کم و ناچیز هست که همینم خواهیم دید سامی اعلام میکنه اونایی که اینطوریه بیارین تعویض کنیم.منظور اینکه این شو های تبلیغاتی تاثیری در پادشاهی سامسونگ در دنیا نداره

کهکشان

خخخخخ ۵ میلیوووون؟؟؟؟؟؟ عخی ههههه

chalton

حالا من آبرو داری کردم گفتم 10 میلیون که تعداد خودکشی تو ایران زیاد نشه چون سونی 80 درصد طرفداراش تو ایرانن،20 درصد تو کل دنیا طرفدار داره.

کهکشان

یعنی عاشقتم

raminkhan

بعضی وقتا با خودم فکر میکنم شعور یه چیز ذاتیه از بعضیا نمیشه انتظار داشت

علی شیخ زاده

این جور مشکلات واسه هر برندی ممکنه پیش بیاد اما کم دقتی و عجله در عرضه هم بی تاثیر نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)