حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی معرفی بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY2 LE) برای IFA 2018 منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | بلک‌بری

اولین بار یک ماه پیش بود که دیدیم بلک بری کی ۲ ال ای (BlackBerry Key 2 LE) نام نسخه لایت کی ۲ خواهد بود. دو هفته پس از آن تصویر جدیدی از بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY2 LE) منتشر شد. حالا نوبت به تیزر رسمی آن رسیده و شواهد همان حدس تاریخ معرفی هشت شهریور یعنی نمایشگاه IFA 2018 را تایید می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید با درباره آن صحبت کنیم.

در این تیزر نمایی کوتاه از قاب پشتی نشان داده می شود و فقط طرح تکرار شونده پلاستیکی را می بینیم و این بدیهی ترین موضوعی است که درباره آن می توانیم حدس بزنیم. پیش از این در ترنجی خوانده بودیم که بلک بری در حال تدارک معرفی نسخه ضعیف شده بلک بری کی ۲ که خود یک میان رده است، می باشد.

به یاد دارید که نسخه اصلی بلک بری کی ۲ با اسنپدراگون ۶۶۰ عرضه شده است و خود یک میان رده به حساب می‌آید نسخه لایت آن احتمالاً با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ یا همین حدود ها عرضه شود.

به لطف تاییدیه FCC حالا نام اصلی نسخه ضعیف تر شده بلک بری کی ۲ را می دانیم. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، نام بلک بری کی ۲ ال ای (BlackBerry Key 2 LE) برای آن تایید شده است. دلیل این نامگذاری به جای مینی این است که اندازه کلی دستگاه برابر با نسخه عادی بوده اما در مشخصات سخت افزاری شاهد کاهش هایی هستیم. حتما شما هم حدس زده اید که LE می تواند مخفف Lite Edition باشد.

LE مخفف Lite Edition است

قبلا حدس می زدیم با توجه به مراسم های پیش رو یا TCL تصمیم می گیرد که بلک بری کی ۲ ال ای (BlackBerry Key 2) را در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی خواهد کرد، یا مراسم مجزا خواهد داشت و یا به یک خبر اکتفا خواهد کرد حالا با این تیزر مشخص شده است که IFA 2018 برای بلک بری مدل کی 2 ال ای را به ارمغان خواهد آورد.

شما چطور فکر می کنید؟ یک بلک بری میان رده پس از مدت ها نیاز بود، اینطور؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)