حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY 2 LE) رسما معرفی شد، رنگ های قرمز، طلایی و مشکی

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | IFA2018، بلک‌بری

هشتم شهریور، روز موعد فرا رسیده و حالا نوبت به TCL است که راهبرد جدید خود را با بلک بری تست کند. بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY 2 LE) رسما معرفی شد و علاوه بر قیمت و مشخصات پایین تر، رنگ های قرمز، طلایی و مشکی البته با تبصره (!) به آن اضافه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این سه رنگ طلایی، قرمز و البته مشکی انتخاب هایی است که برای بلک بری کی 2 ال ای (Blackberry KEY 2 LE) ارایه شده است. اما گفتیم تبصره! قاب پشتی پلاستیکی و به همان رنگ مشکی است و تنها رنگ فریم آلومینیومی متفاوت است. به نوعی جالب است و شخصا این طراحی را می پسندم.

نمایشگر بلک بری KEY 2 LE همان 4.5 اینچی 1080*1620 است که در مدل عادی وجود داشت. نسبت تصویر این نمایشگر 3:2 است، این همان نسبت تصویری است که سال های نسبتا دور روی همه موبایل ها وجود داشت! اما قیمت کمتر به معنی این نیست که همه چیز مشابه مدل Blackberry KEY 2 است. مدل ال ای (LE) که به معنی لایت ادیشن (Lite Edition) هم می تواند باشد، با چیپست، دوربین و حافظه پایین تر عرضه خواهد شد.

اسنپدراگون 660 یعنی چیپست بلک بری کی 2 خود آن چنان دلچسب نبود و حالا بلک بری کی 2 ال ای (KEY 2 LE) با افت کوچک به اسنپدراگون 636 ارایه خواهد شد. دستگاهی که 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی خواهد داشت. مموری کارت پشتیبانی می شود.

دوربین دوگانه بلک بری کی 2 ال ای (LEY 2 LE) همان شایعه 13+5 مگاپیکسلی است. این در حالی است که بلک بری کی 2 یک دوربین 12+12 مگاپیکسلی داشت. دوربین 13 مگاپیکسلی با F/2.2 و دوربین 5 مگاپیکسلی با f/2.4 است که فقط برای عکاسی بوکه استفاده می شود. فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه است و دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

باتری 3000 میلی آمپری است که کمی کوچکتر از کی 2 است. سیستم عامل اندروید 8.1 خاهد بود و ویژگی هایی مثل قفل برنامه ها یا دو برنامه همزمان را در کنار کلید سخت افزاری قابل تعریف برای یک عمل خاص دارد.

قیمت بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY 2 LE) برابر 399 دلار برای مدل 32 و 449 دلار برای مدل 64 گیگابایتی خواهد بود. بلک بری کی 2 قیمت 649 دلاری داشت.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

کاشکی سامسونگ این برند دوست داشتنی رو میخرید تا به دست این چینی ها نمیوفتاد.

BeFair

رنگ طلاییش جالبه اما خب با این قیمت؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)