حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدیدی از بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY2 LE) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | بلک‌بری، شایعات

می دانیم که TCL می خواهد بلک بری را کمی در رده قیمتی پایین تر هم ارایه کند تا بازار بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. حدودا دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم بلک بری کی ۲ ال ای (BlackBerry Key 2 LE) نام نسخه لایت کی ۲ خواهد بود و حالا تصویر جدیدی از بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY2 LE) منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

تصویری که به عنوان تصویر اصلی می بینید، احتمالا همان بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY2 LE) است. طراحی کلی تفاوت زیادی با بلک بری KEY2 ندارد اما به نظر می رسد که کیبرد آن کمی کیفیت ساخت پایین تری داشته باشد، البته این فقط یک تصور است. دوربین دوگانه روی قاب پشتی پلاستیکی و حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه اسپیس را نیز شاهد هستیم.

از نظر ابعادی به نظر می رسد که وزن 12 گرم، ضخامت 0.15 میلی متر و ارتفاع دستگاه کمی کمتر خواهد بود. باتری بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY2 LE) برابر 3000 میلی آمپر بوده که 500 میلی آمپر کمتر از مدل اصلی است.

می دانیم که بلک بری در حال تدارک معرفی نسخه ضعیف شده بلک بری کی ۲ که خود یک میان رده است، می باشد. قبلا در ترنجی گفتیم که نسخه اصلی بلک بری کی ۲ با اسنپدراگون ۶۶۰ عرضه شده است و خود یک میان رده به حساب می‌آید نسخه لایت آن احتمالاً با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ یا همین حدود ها عرضه شود.

LE مخفف Lite Edition

به لطف تاییدیه FCC حالا نام اصلی نسخه ضعیف تر شده بلک بری کی ۲ را می دانیم. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، نام بلک بری کی ۲ ال ای (BlackBerry Key 2 LE) برای آن تایید شده است. دلیل این نامگذاری به جای مینی این است که اندازه کلی دستگاه برابر با نسخه عادی بوده اما در مشخصات سخت افزاری شاهد کاهش هایی هستیم. حتما شما هم حدس زده اید که LE مخفف Lite Edition است.

نظر شما چیست؟ به نظر باید منتظر قیمت گذاری برای بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY2 LE) باشیم تا بتوان درباره موفق بودن یا نبودنش صحبت کرد. هر چند یک بلک بری ارزان می تواند نظر خیلی از کاربران که می خواهند خاص باشند را جلب کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)