حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابر افشاگری گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، گوگل

شما فکر کنید معرف رسمی و نگاه نزدیک پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) را در حال مطالعه هستید! حقیقت این است که گوگل در رازنگهداری پرچمدار 2018 خود کمی آنورتر از مرزهای “افتضاح” عملکرده است. پیکسل 3 ایکس ال که هنوز حتی تاریخ معرفی رسمی اش مشخص نیست، باور کنید یا نکنید در بازار سیاه با قیمت 2000 دلار در حال فروش است! این را که خود یک مطلب جدا بود گفتم تا عمق فاجعه را حس کنید! ابر افشاگری گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) منتشر شده و در ادامه با هم آن را مرور خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

ابتدا با یک دسته از تصاویر که از توییتر Wylsacom منتشر شده آغاز می کنیم. در این تصاویر علاوه بر طراحی جلو، پشت و نگاهی نزدیک به بریدگی نمایشگر بالای نمایشگر، روی نرم افزار بنچمارک AIDA64 شاهد بخشی از مشخصات سخت افزاری گوگل پیکسل 3 ایکس ال هستیم.

پیکسل 3 ایکس ال

پیکسل 3 ایکس ال

حقیقتا موضوع جدیدی درباره طراحی وجود ندارد. در حال حاضر ما تمام موارد مربوط به طراحی پیکسل 3 ایکس ال را می دانیم و شخصا می دانم که با آن کنار نمی آیم! در نرم افزار بنچمارک اما اطلاعات خوبی دیده می شود. مثلا باتری پیکسل 3 ایکس ال برابر 3430 میلی آمپر عنوان می شود، اندازه نمایشگر 6.71 اینچ است، رزلوشن QHD+ خواهد بود و البته چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 را نیز شاهد هستیم.

آنباکسینگ پیکسل 3 ایکس ال

آنباکسینگ گوگل پیکسل 3 ایکس ال

آنباکسینگ گوگل پیکسل 3 ایکس ال

اگر به یاد داشته باشید تقریبا دو هفته پیش بود که آنباکسینگ پیکسل ۳ ایکس ال (Pixel 3 XL) و هندزفری های پیکسل باد طور سیمی آن را دیدیم. حالا اینجا همان موارد اما با کیفیت بهتر دیده می شوند! همان هندزفری ها، تبدیل OTG، تبدیل جک 3.5 میلی متری، شارژر احتمالا سریع و کابل شارژر که به نظر دو سر Type C می رسد و این را در حال حاضر دوست نداریم چون شما محدود به سر شارژر خود می شوید و علاوه بر آن، برای اتصال به کامپیوترهای نه چندان قدیمی که پورت Type C ندارند، مشکل خواهید داشت. این تصمیم پیش از این در نکسوس 5 ایکس نیز گرفته شده بود!

بار بعدی تصاویر لو رفته مربوط به رنگ خاص پیکسل 3 ایکس ال است. احتمالا این رنگ سبز-آبی یواش (!) باشد که پیش از این نیز در محصولات گوگل اما کمی پررنگ ترش را دیده بودیم. این تصاویر از منبع Rozetked منتشر شده اند:

و در نهایت رنگ سفید پیکسل 3 ایکس ال پایان دهنده تصاویر لو رفته مربوط به طراحی این دستگاه است اما این شایعه هنوز تمامی ندارد! به دکمه پاور سبز رنگ دقت کنید!

اما ویدیو کوتاهی از ویژگی شارژ وایرلس پیکسل 3 ایکس ال نیز منتشر شده که می توانید در ادامه ببینید. این ویدیو در حساب توییتر @khoroshev منتشر شده اما متاسفانه در آن عنوان نمی شود که این شارژر وایرلس سریع است یا عادی!

نمونه های دوربین تکی پیکسل 3 ایکس ال

در نهایت اما نمونه های دوربین تکی پیکسل 3 ایکس ال را می بینیم، نمونه هایی که به وضوح HDR+ بودن آن ها مشخص است و این آلگوریتم پردازش تصویر گوگل بدون شک دلیل کیفیت بی نظیر خروجی این دوربین است. همچنان ما معتقدیم که شاید دوربین تکی Pixel 3 XL با کیفیت باشد اما به این معنی نیست جای یک اپتیک متفاوت مثل لنز تله یا فوض عریض یا حتی هر دو آن ها خالی نیست! این نمونه تصاویر را پایین تر ببینید:

نظر شما چیست؟ پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) در تصور شما چه جایگاهی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

چندان هم زشت نیست فقط اون ناچ زیادی بزرگه

REZA

اگه اون ناچ و نداشت از جلو قشنگ میشد ،پشتشم معمولیه.
ولی فکر کنم دوربینش عالی باشه مث پیکسلای قبلی که هنوز از خیلی از پرچمدارای امثال بهترن

mostafa3

اون ناچ رو نداشت خوب بود یا حداقل ناچ درست میزد ولی کیفیت عکس‌های که گرفته شده بی‌نظیره
شاید توی اپتیک زوم کم بیاره
ولی توی موارد دیگه بقیه برندها کم میارن HDR+

Rog_Pc_Gamer

شعت عجب عکسایی
سر و ته همه گوشیای امسالو یکی میکنه مخصوصا توی فیلم برداری
خداییش رو دوربین خیلی کار میکنه دمش گرم کاش بقیه برندام ازش یاد بگیرن
انشالله اگر شایعه hdr pro هواوی راست باشه ( چون بازیگر گنده ای تو صنعت موبایل هست ) بقیه برندام به فکر گذاشتن الگوریتم داینامیک رنج خفن حالا با هر اسمی بزارن برای گوشیاشون

saman1670

البته علت این افشاگری ها هم فاش شد.یه فرد اوکراینی تعداد پیکسل3 ایکس ال رو از گوگل دزدیده و داره با قیمت 2000 دلار می فروشه.علتش اینه.ولی بازم گوگل نباس این قدر ضعف نشون بده.و دوربین سلفیشم به نظر سه گانست یا شایدم دو گانست با یه سنسور تشخیص چهره و حرکت سر واسه قابلیتی مثل انیموجی.

mohammad11

JerryRigEverythingd یکیشو میخره دل و رودشو در میاره

Peiman

هنوز یک ماه تا معرفی این گوشی مونده . هم انباکس گوشی اومده و هم نقد و بررسیش ?????

Quality

طراحیش بی نظیر نیست اما واقعا زشت هم نیست! طراحیش نقطه قوتش نیست اما بنظرم همه چیز سر جاش هست و ایرادی نداره
اتفاقا ناچش هم اندازه مناسبی داره و ارتفاعش دقیقا به اندازه حاشیه پایین گوشیه

عکس هایی هم که گرفته فوق‌العاده هستن واقعا! دوربین تکی هم کافیه! حدود نصفی از گوشی ها با دوربین دوگانه لنز تله فوتو دارن که سنسورشون و مگاپیکسل پایینی دارن و اونقدر نتیجه با زوم دیجیتال فرقی نمیکنه! مثلا توی نور نسبتا کم همون زوم دیجیتالی بهتره!
لنز عریض هم در محدود گوشی هست که باز اونم همین ایراد رو داره!
بقیه هم از سنسور سیاه و سفید استفاده کردن که کیفیت عکس رو ارتقا میده و فیلم و عکس سیاه و سفید با کیفیت تر میگیره اما وقتی یک دوربین تکی قوی باشه به این هم نیازی نیست

در کل نمیگم بهترین گوشیه اما پرچمدار خوبی بنظر میاد

دکتر رسول آریان

مخالفم. چون زوم اپتیکال یک بزرگ نمایی حقیقی هست، اما زوم دیجیتال فقط یک آپ اسکیل هست.
زوم دیجیتال هر چه قدر هم خوب باشه، به یک نسبتی از کیفیت و شفافیت تصویر کم میکنه، اما زوم اپتیکال بدون افت کیفیت بزرگنمایی رو انجام میده.

لنز عریض هم کادر بزرگ تری رو به عکاس میده که میتونه افراد بیشتری رو توی عکس جا بده یا نمای سراسری بزرگتری رو ثبت کنه. مثلا فرض کن رفتی برج میلاد و میخوای از شهر عکس بگیری. قطعا لنز عریض نمای بیشتری از شهر رو در قاب دوربین جا میده.

هر دو لنز تله و واید کاربرد دارن. نمیتونی منکرشون بشی.

Quality

زوم بدون افت کیفیت وقتی معنا داره که سنسور ضعیف تری نداشته باشه و فقط در نور مناسب بشه ازش استفاده کرد!
درسته زوم دیجیتالی قطعا از کیفیت کم میکنه اما از اون طرف زوم اپتیکال و استفاده از یک سنسور کوچیک هم کیفیت رو تا حدی پایین میاره!
این مورد درباره لنز عریض هم هست

قطعا وجودشون خوبه اما وقتی عالیه که ماژول دوربین های دوم و سوم هم به خوبی دوربین اصلی باشه نه ضعیفتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)